استفاده از استوری برای افزایش فروش محصولات

مقدمه-استفاده از استوری برای افزایش فروش محصولات اینستاگرام توانسته در جهت افزایش فروش محصولات آنلاین کمک بزرگی به افراد فعال در این نرم افزار کند. البته یکی از بهترین راه کارها برای افزایش فروش در اینستاگرام استفاده صحیح از استوری است. استوری به شما کمک می کند تا بتوانید بیشتر دیده شوید. استفاده از استوری برای افزایش فروش محصولات یک روش محبوب است که بسیاری از برندهای معروف از این روش استفاده می کنند.

برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ استوری اینستاگرام در اختیار کاربران قرار گرفت و توانست نظر بسیاری از افراد فعال در این زمینه را به خود جلب کند. همچنین صاحبان کسب و کار در اینستاگرام توانستند از این ویژگی جدید اینستاگرام به درستی استفاده کنند و میزان بازدید از صفحه خود را بدین طریق افزایش دهند.

با استفاده صحیح از استوری اینستاگرام دیگر لازم نیست برای افزایش فالوورهای خود اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید. شما می توانید با استفاده از استوری توجه بسیاری از کاربران را به صفحه خود جلب کنید و میزان بازدید از صفحه خود را افزایش دهید. همچنین استفاده از استوری باعث افزایش تعامل با فالوورهای شما خواهد شد. بنابراین فالوورهای شما راحت تر به شما اعتماد خواهند کرد.

استوری اینستاگرام

اگر بخواهیم استوری اینستاگرام را برای شما تعریف کنیم باید بگوییم یک پست ۱۰ ثانیه ای است که به طور موقت در صفحه شما قرار داده می شود و فقط ۲۴ ساعت دوام دارد. اگر بخواهید می توانید استوری های خود در قسمت هایلات قرار داده تا کاربران زمانی که به پیج شما وارد می شوند، استوری های انتخابی شما را ببینند.

یکی از دلایلی که استفاده از استوری باعث بهتر دیده شدن پست های شما می شود این است که استوری در بالای صفحه اصلی کاربران نمایش داده می شود و افراد می توانند به راحتی از استوری جدید شما دیدن کنند. برای زیبایی بیشتر از فیلترهای مختلفی می توانید استفاده کنید. همچنین می توانید بر روی تصاویر استوری ایموجی و متن قرار دهید.

راه های مختلف استفاده از استوری برای افزایش فروش محصولات

شاید برای همه افرادی که می خواهند از این روش برای افزایش فروش و مشتری استفاده کنند، این سوال پیش بیایید که چگونه استفاده از استوری به افزایش فروش محصولات کمک می کند؟ در این قسمت می خواهیم در مورد راه های صحبت کنیم که با استفاده از استوری برای افزایش فروش محصولات استفاده می شود.

  1. محتوای خوب می تواند یک تصویر مثبت از برند شما به کاربران ارائه بدهد

این موضوع که شما می توانید در روز چندین استوری با کاربران به اشتراک بگذارید، نباید بر روی کیفیت تولید محتوای شما تأثیر منفی بگذارد. بسیاری از افراد فقط برای اینکه هر روز استوری قرار بدهند به محتوای آن توجهی نمی کنند. این موضوع که استوری موقت است نباید باعث شود که محتوای ارائه شده توسط شما بدون کیفیت باشد.

باید به این نکته توجه داشته باشید، که نباید با انتشار محتوای بی کیفیت نام برند خود را خدشه دار کنید. همچنین محتوای بی کیفیت باعث می شود فالوورهایتان نسبت به شما اعتماد کافی را نداشته باشند و بعد از مدتی صفحه شما را ترک کنند.

  1. سعی کنید مخاطبانتان را حفظ کنید

همانطور که استوری می تواند به شما در افزایش فروش محصولات و مشتری کمک کند، می تواند به همین صورت نیز نتیجه عکس داشته و باعث شود مخاطب های خود را از دست بدهید. بنابراین همیشه ترس از دست دادن فالوور خود را داشته باشید. برای اینکه فالوورهای خود را برای دیدن سایر استوری ها و ماندن در پیجتان تشویق کنید، باید استوری ها شما دارای جذابیت باشد.

هر چه میزان استوری های خود را افزایش بدهید، احتمال دیده شدن شما نیز بیشتر خواهد شد. زیرا در بالاترین قسمت فید فالوورهایتان قرار می گیرید.

  1. از ارائه پیشنهادهای ویژه قافل نشوید

شما می توانید از این موضوع استوری اینستاگرام که موقت است برای آگهی کردن پیشنهادهای ویژه حساس به زمان استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید تخفیف های هفتگی یا ماهانه خود را از این طریق به مخاطبین خود اعلام کنید.

همچنین می توانید از فالوورهای اینستاگرام خود بخواهید برای دیدن تخفیف های شما به قسمت «swiping up» رفته یا به یک صفحه خاص راهنمایی کنید. ممکن است این مسائل در نگاه اول کوچک به نظر بیاید اما این کار باعث افزایش تعامل شما با مشتری ها می شود.

  1. پیشنهادهای ویژه با ارزش ارائه دهید

تخفیف های ناچیز، نمی تواند باعث جذب مخاطبان اینستاگرام در دراز مدت شود. بهتر است پیشنهادی را مطرح کنید که افراد به سادگی نتوانند از آن عبور کنند. پیشنهادهای کم ارزش باعث می شود که کاربران از استوری اینستاگرام شما عبور کنند. بنابراین باید بر روی وسوسه انگیز بودن پیشنهاد خود فکر کنید.

  1. استفاده از قانون جادویی سه

منظور از قانون جادویی سه همان مثلث معروف ارائه، تقویت و نتیجه مطلوب است. به عنوان مثال شما فروشنده مواد چربی زدا از وسایل آشپزخانه در مانند اجاق گاز در اینستاگرام هستید. برای اینکه نحوه کار و کیفیت محصول خود رانشان دهید، باید یک استوری قبل از تمیز کردن اجاق گاز قرار دهید، و استوری بعد، باید اجاق گازی که با استفاده از مواد شوینده شما تمیز شده است را قرار دهید. به این ترتیب می توانید کیفیت محصول خود را به فالوورهایتان در اینستاگرام نشان دهید.

  1. استفاده از کمپین های تبلیغاتی

کمپین های وجود دارند که تمایل دارند تولید تبلیغات ۱۰ ثانیه ای اینستاگرام را برعهده بگیرند. این کمپین ها با جمع آوری عکس های باکیفیت و با قرار دادن آنها در استوری اینستاگرام به تبلیغ محصول شما می پردازند. برای اینکه عکس با کیفیت بگیرید نیازی به دوربین های گران قیمت ندارید. دوربین گوشی شما به اندازه کافی خوب است. فقط باید با نورپردازی یک دست چند عکس عالی از محصولات خود بگیرید.

نتیجه گیری

همانطور که در طول مقاله به شما گوشزد کردیم، برای اینکه احتمال دیده شدن پیج شما افزایش بیابد، باید میزان قرار دادن استوری در اینستاگرام خود را افزایش دهید و به طور منظم استوری به اشتراک بگذارید. بنابراین بهترین راه برای افزایش فروش محصولات، استفاده استوری اینستاگرام است.

در واقع استوری اینستاگرام همان بازاریابی رایگان است و شما نباید نسبت به بازاریابی رایگان بی تفاوت باشید. شما می توانید به راحتی و بدون هیچ هزینه ای محصولات خود را به فالوورهایتان معرفی کنید. بنابراین بهتر است از استوری به درستی استفاده کنید. راه های که در این مقاله برای استفاده بهتر از استوری اینستاگرام برای شما گفته شد، می تواند به شما کمکی بسیار زیادی در افزایش فروش محصولات کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .