استفاده از اینستاگرام برای رونق کسب وکارهای کوچک

مقدمه-استفاده از اینستاگرام  همه ما با چگونگی کار کردن با اینستاگرام آشنا هستیم. به خوبی می دانیم از این نرم افزار چگونه استفاده کنیم. اما نمی دانیم چگونه از اینستاگرام برای رونق کسب و کارهای کوچک استفاده کنیم.

البته بسیاری از افراد از این خاصیت اینستاگرام استفاده کرده اند. کسب و کارشان رونق پیدا کرده است. شرکتهای بزرگ و معروف بیشتر از این جنبه اینستاگرام استفاده کرده اند. این کار باعث شد تا صاحبان کسب و کارهای کوچک نیز از این قضیه به نفع خود استفاده کنند و با راه اندازی یک حساب کاربری به تبلیغ و بازاریابی محصولات خود بپردازند.

در این رقابت کسی برنده می شود که تعداد فالوورهای بیشتری را توانسته جذب کند. هر چه میزان اعتماد و تعداد فالوور بیشتر باشد، موفقیت شما حتمی می شود. جذب فالوور امروزه بازار داغی دارد. به طوری که بسیاری از سایت اقدام به خرید و فروش فالوور اینستاگرام کرده اند و توانستند سود زیادی به دست بیاورند.

بسیاری از افراد نیز برای اینکه بتوانند موفق شوند اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کرده اند. خرید فالوور اینستاگرام زمانی جوابگو است که فالوور واقعی اینستاگرام به حساب شما اضافه شود نه فالوور فیک.

اهمیت اینستاگرام برای رونق کسب و کارهای کوچک

همانطور که در مقدمه این مقاله توضیح دادیم اینستاگرام به خیلی از کسب و کارها کمک کرده است تا دیده شوند. اینستاگرام یک فضای مجازی است. که بسیاری از افراد حداقل ۲ ساعت از زمان فراقت خود را در این شبکه اجتماعی به جستجوی مطالب متنوع می پردازند.

اگر شما یک پیج برای معرفی کالا یا خدمات خود داخل این نرم افزار افتتاح کنید، قطعاً به شما کمک می کند تا بیشتر دیده شوید. اگر هنوز برای کسب و کارتان یک پیج داخل اینستاگرام افتتاح نکردید پیشنهاد ما به شما راه اندازی هر چه سریعتر این پیج است.

امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری، ترافیک در شهرهای بزرگ و … تمایل زیادی برای به بازار رفتن ندارند. یک شهر بزرگ مانند تهران را در نظر بگیرید یک فرد برای پیدا کردن وسیله مورد نیاز خود شاید مجبور باشد ساعتها درون ترافیک منتظر باشد تا به مقصد برسد. بنابراین اکثر افراد تمایل به خرید آنلاین دارند.

یکی از مزایای بسیاری از شرکت ها، فروشگاه ها، مغازه و … قرار دادن گزینه خرید آنلاین است.

چگونه اینستاگرام به کسب و کارهای کوچک کمک می کند؟

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین نرم افزارها در جهان است و بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. ممکن است افرادی که برای اولین بار از اینستاگرام استفاده می کنند کمی گیج شوند. بیشتر بازاریابی داخل اینستاگرام براساس تصویر انجام می گیرید و متن جایگاه دوم را به خود اختصاص می دهد. یک عکس خوب گویای بسیاری از ویژگی های یک محصول است.

افرادی که برای اولین بار از این نرم افزار استفاده می کنند می توانند از ابزار مدیریتی Sprout استفاده کنند که کار با این نرم افزار بسیار آسان کرده است.

در این مقاله سعی می کنیم در مورد روش های استفاده ازاینستاگرام برای رونق کسب وکارهای کوچک صحبت کنیم.

استفاده از اینستاگرام برای رونق کسب وکارهای کوچک

برای اینکه بتوانید کسب و کارتان را داخل اینستاگرام به موفقیت برسانید باید یکسری نکات را رعایت کنید. در این قسمت به بررسی روشهای استفاده از اینستاگرام برای رونق کسب و کارهای کوچک می پردازیم.

  1. اهمیت تنظیمات صحیح اینستاگرام

بهترین روش، متصل کردن حساب اینستاگرامیتان به سایر حساب های اجتماعیتان است. با این کار فالوورهای سایر حساب های شما می توانند شما را به راحتی پیدا کنند.

همچنین زمانی که شما یک پست داخل اینستاگرام خود به اشتراک می گذارید. پست جدیدتان در سایر صفحه های اجتماعی شما منتشر می شود.

زمانی که می خواهید صفحه تجاری خود را راه اندازی کنید حتماً آدرس وب سایتتان را داخل قسمت بیو اضافه کنید. همچنین یک معرفی کوتاه در قسمت بیوگرافی داشته باشید.

  1. استفاده مناسب از استوری اینستاگرام

شما می توانید روزانه چندین استوری منتشر کنید. از عکس و ویدئو استفاده کنید. همچنین افکت های مختلفی برای استوری اینستاگرام وجود دارد. که شما می توانید برای زیباسازی استوری هاتون از این افکت ها استفاده کنید.

  1. پست های پر بازدید را دنبال کنید.

بهتر است قبل از راه اندازی حساب تجاری خود یک جستجوی کوتاه داخل این نرم افزار داشته باشید. پست های که تعداد لایک آنها بالا است را ببینید. دلیل اینکه این پست توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کنند را جستجو کنید.

با نگاه کردن به این پست ها می دانید که فالوورها از شما چه توقعی دارند. چه پست های منتشر کنید که بتواند نظر و اعتماد فالوورها را جلب کند.

  1. کامنت های سایر پست ها را مطالعه کنید.

بهترین کار مطالعه کردن کامنت های مرتبط با موضوع کاری شما است. با مطالعه کامنت ها می توانید بفهمید توقع فالوورها از شما چیست. همچنین زمانی که شما پستی را منتشر می کنید و کامنتی برای شما قرار می گیرد. بهتر است که با فالوورهای خود تعامل داشته باشید. این کار به جلب اعتماد فالوورهای شما کمک زیادی می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .