استفاده از ربات اینستاگرام

مقدمه-استفاده از ربات اینستاگرام از زمان اختراع گوشی همراه و معرفی آن به دنیا چندین دهه می گذرد. برای اولین بار دکتر مارتین کوپر در سال ۱۹۸۳  اولین گوشی همراه را به جهان معرفی کرد. از زمان اختراع گوشی همراه تا به امروزه، پیشرفت های زیادی داشته است.

گوشی همراه اولیه بسیار بزرگ و سنگین بوده است. اما امروزه شاهد عرضه گوشی های با وزن کم هستیم. با پیشرفت گوشی همراه یک سری برنامه به آن اضافه شد. یکی از این برنامه ها اینستاگرام است.

این نرم افزار بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت. دلیل محبوبیت اینستاگرام اشتراک گذاری عکس و ویدئو با سایر افراد است. بنابراین یک موقعیت خوب برای انجام کار بازاریابی برای افراد که جویای کار هستند ایجاد کرده است.

تاریخچه اینستاگرام

اینستاگرام برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیسترم و همکارش مایک کرگر به جهان معرفی شده است. اینستاگرام به شدت مورد توجه عموم قرار گرفت. به طوری که در سال ۲۰۱۲ میزان کاربران فعال در این اپلیکیشن به ۱۰۰ میلیون کاربر رسید.

به دلیل موفقیت و رشد صعودی مارک زاکربرگ تصمیم به خرید این اپلیکیشن به قیمت یک میلیارد دلار به صورت نقدی و سهام در سال ۲۰۱۲ گرفت.

این نرم افزار در سال ۲۰۱۲ وارد ایران شد و به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت. در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین نرم افزار در بین مردم است. اکثر افراد این نرم افزار را در گوشی خود نصب کرده اند. یکی دیگر از کاربردهای اینستاگرام دنبال کردن افراد است.

این مزیت باعث شده است این نرم افزار به یک محیط برای کسب و کار تبدیل شود. بسیاری از صاحبان کسب و کار با ایجاد یک صفحه به تبلیغ محصولات و خدمات خود پرداخته اند. اما همانطور که تمامی مقالات به آن اشاره شده باید تعداد فالوورهای پیج شما زیاد باشد.

هر چه تعداد فالوورها بیشتر باشد اعتماد افراد به آن پیج بیشتر می شود. راه های زیادی برای افزایش فالوور وجود دارد. یکی از راه های افزایش فالوور، خرید فالوور اینستاگرام است. این روش دارای مزایا و معایبی خاص خودش است.

یکی از معایب مهم این روش این است که احتمال دارد فالوورهای که به پیج شما اضافه واقعی نباشد. فالوور واقعی اینستاگرام به پیج شما اعتبار می بخشد.

راه های  افزایش فالوور به غیر از خرید فالوور اینستاگرام

همانطور که قبلاً گفته شده بود راه های زیادی برای افزایش فالوور وجود دارد. در این قسمت به معرفی راه های افزایش فالوور به غیر از خرید فالوور اینستاگرام می پردازیم.

  • تبلیغ در پیج های پر بازدید
  • افزایش فالوور با استفاده از اینفلوئنسرها
  • استفاده از ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید برای پیج خود فالوور جذب کنید. یکی از مزایای ربات اینستاگرام این است که مدیریت آن در دست خود شما است.

دیجی کالا و بامیلو برای معرفی محصولاتشان نیز از ربات اینستاگرام استفاده می کنند. وظیفه ربات اینستاگرام این است که به جای شما در نرم افزار حضور پیدا می کند و با کاربران تعامل انجام می دهد.

همچنین شما می توانید از ربات اینستاگرام بخواهید که چه کسانی را فالو کنند. یعنی می توانید براساس اهداف خود فالوورها را انتخاب کنید. شما می توانید با اکانت اصلی خود وارد ربات اینستاگرام شوید. همچنین ربات اینستاگرام می تواند برای بالا بردن فالوورهای پیج شما یک سری کارها را به صورت اتوماتیک انجام دهد.

دلیل استفاده از ربات اینستاگرام

اگر شما بخواهید تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرام خود را افزایش بدهید باید با آن ها تعامل کنید. این کار بسیار سخت و زمان بر است. بنابراین در اینجا ربات اینستاگرام بهترین انتخاب است. زیرا دیگر لازم نیست این کار طاقت فرسا را خودتان انجام دهید.

می توانید از ربات اینستاگرام بخواهید تا فعالیت پیجتان را بر عهده بگیرد. ربات همه کاره اینستاگرام می تواند به جای شما پیج افراد را فالوو کند و پست های آنها را لایک کند و برای آن ها کامنت بگذارد. زمانی که یک پیج رو فالوو می کنید و پست های آن فرد را لایک می کنید. آن فرد تشویق می شود تا پیج شما را فالوو کند. در واقع تعامل کردن با سایرین باعث می شود سایرین به پیج شما اعتماد کنند.

نکته قابل توجه در این قسمت این است که باید حواستان باشد که در یک روز تعداد زیادی از افراد را فالو نکنید زیرا امکان دارد پیج شما مسدود شود. اما طریقه کارکرد ربات اینستاگرام به صورتی است که هیچ وقت اکانت شما مسدود نمی شود.

مزایای استفاده از ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام نسبت به سایر روش های افزایش فالوور دارای مزایای بیشتری است. همچنین امکان دارد تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرام شما نسبت به فیک بیشتر است. مزایای استفاده از ربات اینستاگرام عبارتند از:

  • افزایش سریع دنبال کنندگان پیج شما (به طور متوسط تعداد ۱۵۰۰ فالوور واقعی و ایرانی در ماه به پیج شما اضافه می شود).
  • فعالیت مستقل و اتوماتیک. در واقع لازم نیست که تمام ساعت به اینترنت وصل باشید. ربات اینستاگرام خودش کار را انجام می دهد.
  • یک محدود خاص را هدف قرار می دهد. یعنی می توانید یک منطقه خاص را با استفاده از نقشه جغرافیایی تعیین کنید. ربات می تواند با همان محدوده ای که شما تعیین کرده اید به تعامل بپردازد.
  • گزارش گیری کامل در پایان روز. شما می توانید در پایان هر روز چک کنید ببینید چند نفر توسط ربات، فالوو، چند پست لایک و چند کامنت برای سایر پست ها قرار داده شده است.

ویژگی های بهترین ربات اینستاگرام

شما می توانید به راحتی با یک سرچ در گوگل چند سایت پیدا کنید که ربات همه کاره اینستاگرام را ارائه می دهند. اما یک ربات اینستاگرام باید ویژگی های خاصی داشته باشد. در ادامه به بررسی ویژگی های ربات اینستاگرام می پردازیم.

  1. توانایی انجام انواع تعامل

ربات انتخابی شما باید بتواند تمامی کارها شما مانند لایک کردن پست ها، کامنت گذاشتن برای پست ها، فالو و آنفالو کردن افراد را انجام بدهد.

  1. هدف گیری هوشمندانه

رباتی که شما آن را برای مدیریت پیج خود انتخاب می کنید باید بتواند هوشمندانه و حرفه ای پیج های هدف را فالو کند. همچنین باید بتواند یک منطقه خاص را مورد هدف قرار دهد و تمام فالوورهای شما را از آن منطقه انتخاب کند. این نوع انتخاب برای کسب و کارهای محلی و بومی بسیار حائز اهمیت است.

  1. میزان سرعت انجام فعالیت را تنظیم کنید

تنظیم سرعت فعالیت یکی از ویژگی هایی مهم ربات اینستاگرام است. حتماً در زمان خرید ربات اینستاگرام باید به این نکته توجه داشته باشید. تعداد فالو، لایک و کامنت در یک روز نباید خیلی زیاد باشد. زیرا باعث مسدود شدن صفحه شما می شود.

نتیجه گیری 

با تمام صحبت های که در این مقاله انجام دادیم ربات اینستاگرام بهترین گزینه برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام است. همچنین شما می توانید محصولات خود را از طریق ربات ایستاگرام به مخاطبین معرفی کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .