افزایش میزان فروش در اینستاگرام

مقدمه-افزایش میزان فروش در اینستاگرام اینستاگرام یکی از بهترین نرم افزارها برای افزایش فروش و مشتری به صورت آنلاین است. دلیل این امر استقبال قابل توجه مردم از این نرم افزار بوده است. بنابراین اگر شما قصد دارید در این نرم افزار کسب و کاری راه اندازی کنید یا صاحب کسب و کاری هستید، باید بتوانید فروش محصولات خود را افزایش بدهید. با اینکه کاربران اینستاگرام تعداد قابل توجهی هستند اما به دست آوردن فالوور و مشتری کار آسانی نیست.

افزایش میزان فروش در اینستاگرام

بسیاری از افراد با خرید فالوور اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و خرید فالوور اینستاگرام ایرانی قصد دارند میزان فالوورهای خود را افزایش بدهند. اما باید بدانید با خرید فالوور اینستاگرام قطعاً نمی توانید میزان فروش محصولات خود را افزایش بدهید. بنابراین باید به دنبال راهی باشید که بتوانید میزان فروش محصولات را افزایش بدهید. در این مقاله سعی می کنیم چند راهکار برای افزایش میزان فروش در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

  1. قرار دادن لینک در قسمت بیوگرافی خود

بهترین کار برای اینکه بتوانید نظر مشتریان را به خود جلب کنید، این است که حساب کاربری خود را به درستی ویرایش کنید. زمانی که دارید مشخصات خود را داخل این نرم افزار وارد می کنید باید تمام مشخصات خود را به طور کامل و بدون کم و کاست در اختیار اینستاگرام بگذارید. همچنین قسمت نشانی URL را باید با لینک مناسب و مرتبط با کسب و کارتان پر کنید.

در واقع اولین قدم برای جلب نظر مشتری قرار دادن مشخصات کامل در قسمت بیوگرافی اینستاگرام است. برای بهتر و کامل شدن بیوگرافی خود باید یک شماره تماس و یک لینک در آن قسمت قرار بدهید.

  1. میزان ترافیک سایت را مدیریت کنید

بهترین راه این است که محتوایی تولید شده شما، کاربران را به سمت لینک سایت هدایت کند. زمانی که یک محصول جدید را می خواهید به افراد مختلف معرفی کنید، می توانید از آنها بخواهید برای خرید محصول مورد نظر به سایت شما مراجعه کنند و این فرصت استثنایی را از دست ندهند. زمانی که مخاطب شما با این محتوا رو به رو می شود، قطعاً تشویق می شود به سایت شما برود و محصول شما ببینید. به این ترتیب میزان ترافیک سایت خود را افزایش می دهید.

برای اینکه سود بیشتری بدست آورید و میزان فالوورهای خود را افزایش بدهید، می توانید از فالوورهای خود بخواهید تا پست شما را به صورت استوری در صفحه خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب شما بدون هیچ هزینه ای برای تبلیغات، محتوا و محصول جدید خود را تبلیغ کرده اید و فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش داده اید.

  1. استفاده از دکمه پیش فرض پیام

یکی از نکات مهم که باید بسیاری از سامانه های تجاری آن رعایت کنند، این است که فالوورها بتوانند به آنها پیام بدهند. با این کار شرکت می تواند شماره های تماس مخاطبان را جمع آوری کند. در واقع این روش برای جلب نظر مشتری بسیار مؤثر است. برای فعال سازی این دکمه باید به قسمت ویرایش حساب خود رفته و گزینه Select Contct Options را انتخاب و سپس قسمت شماره تماس و گزینه Text را انتخاب کنید.

  1. برای جلب نظر مشتری از قابلیت IGTV اینستاگرام استفاده کنید

یکی از راه های جلب نظر مشتری در اینستاگرام، IGTV است. شما می توانید در این قسمت ویدئوهای طولانی بگذارید و یک لینک برای مراجعه به سایت قرار دهید. به عنوان مثال می توانید یک لینک ویدئوی آموزشی که توضیحات بیشتری در مورد محصول شما داده است، را قرار بدهید.

برای اینکه بتوانید بهترین استفاده را از IGTV داشته باشید باید یک یا چند استوری داخل پیج خود قرار بدهید و از فالوورهای خود بخواهید تا به IGTV  مراجعه کنند. لینک قرار داده شده در IGTV را برای استوری خود نیز استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از این روش فالوورهای خود را از استوری به سمت IGTV هدایت کنید. با اینکه مراحل مختلفی را باید پشت سر بگذارید اما در نهایت موفقیتی که در این روش بدست می آورید قطعاً بیشتر خواهد بود.

  1. برای هدایت و رهبری فالوورهایتان در اینستاگرام از استوری استفاده کنید

یکی از بخش های که استوری اینستاگرام برای حساب های تجاری قرار داده است، ویژگی Swipe up link است. شما می توانید از این بخش استفاده کنید و فالوورهای اینستاگرامتان را به استفاده از لینک درج شده در استوری تشویق کنید. البته این ویژگی برای حساب های تجاری که بیش از ۱۰۰۰۰ فالوور دارند فعال است. شما می توانید در استوری های خود لینک را قرار بدهید و آنها در بخش Instagram Highlights ذخیره کنید. همچنین شما می توانید برای جذابیت بیشتر استوری ها خود، از راه های مختلفی استفاده کنید.

سخن آخر

شما نمی توانید در اینستاگرام برای پست های خود لینک قرار بدهید، اما می توانید در سایر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و لینکدین برای پست های خود لینک قرار بدهید. در این مقاله سعی کردیم بیشتر در مورد افزایش میزان فروش در اینستاگرام صحبت کنیم. بسیاری از صاحبان کسب و کار هنوز به سبک سنتی اقدام به فروش محصولات خود می کنند.

البته تعداد افرادی که در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی اقدام به فروش آنلاین کرده اند نیز کم نیست. اما باید بدانید زمانی که شما وارد شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و … می شوید فقط از یک منطقه خاص مشتری ندارید. با استفاده از شبکه های اجتماعی شما از سر تا سر ایران مشتری خواهید داشت و می توانید میزان فروش خود را افزایش دهید. بنابراین نباید اهمیت شبکه های اجتماعی را در افزایش فروش و مشتری نادیده بگیرید و باید بتوانید به نحوه صحیح از این شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

شما عزیزان می توانید جهت خرید فالوور اینستاگرام با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .