اینستاگرام مارکتینگ

مقدمه-اینستاگرام مارکتینگ شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام نقش مؤثری در رشد کسب و کارها داشته است. اینستاگرام از زمانی که به جهان معرفی شده، تا به امروزه توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و در لیست محبوب ترین نرم افزار صدر نشین باشد. در این مقاله سعی می کنیم در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی و سپس در مورد اینستاگرام مارکتینگ بیشتر صحبت کنیم.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام مارکتینگ دارای مزایای مختلفی است. در واقع بازاریابی در شبکه های اجتماعی باعث بیشتر دیده شدن شما می شود. زمانی که شما در شبکه های مجازی اقدام به فروش محصول می کنید خود را محدود به یک قسمت خاص نمی کنید. بلکه می توانید محصول خود را در سراسر کشور به فروش برسانید.

بسیاری از برندها با افتتاح یک حساب کاربری در اینستاگرام اقدام به فروش محصول خود در سر تا سر کشور می کنند. حتی می  توانند محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز بفروشند. بنابراین کسب و کار شما با استفاده از اینستاگرام مارکتینگ رونق زیادی پیدا خواهد کرد.

البته نباید از این نکته غافل باشید که اعتبار پیچ شما تعداد فالوورهای شما است. هر چه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد، افراد بیشتری اقدام به فالوو کردن پیج شما می کنند.

به همین دلیل بسیاری از پیج ها اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنند. این کار می تواند به آنها برای جذب فالوور بیشتر کمک کند، اگر بتوانند برنامه ریزی درستی انجام دهند.

بازاریابی در شبکه های اجتماع

ی به چه صورت انجام می شود؟

برای اینکه بتوانید در شبکه های اجتماعی برای خود اسم و رسمی ایجاد کنید و در ذهنها ماندگار شوید، باید یک استراتژی خلاقانه برای خود طراحی کنید. بازایابی دیجتالی یعنی اینکه بتوانید با استفاده از شبکه های اجتماعی، کاربران را برای خرید محصول خود تشویق و ترغیب کنید. امروزه بسیاری از افراد از تلگرام و اینستاگرام استفاده می کنند. شاید بیشتر وقت بیکاری خود را داخل این شبکه های اجتماعی در حال جستجو باشند. بنابراین حضور کسب و کارها در این شبکه های اجتماعی باعث رونق بخشیده شدن به کسب و کارشان شده است.

افرادی که به صورت سنتی بازاریابی می کنند و هنوز وارد کسب و کار دیجیتال نشده اند، در واقع خود را به یک منطقه کوچک محدود کرده اند. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم با استفاده از شبکه های مجازی شما می توانید محصولات خود را در سر تا سر ایران به فروش برسانید.

چرا باید از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی استفاده کنیم؟

شبکه مجازی کاربران زیادی دارد و فقط  محدود به محله، شهر یا کشور شما نیست. بنابراین بازاریابی در شبکه های اجتماعی یک عامل تأثیرگذار در رسیدن به اهداف بازاریابی است.

دستاوردهای شبکه اجتماعی در رونق کسب و کار

شبکه های اجتماعی باعث رونق بسیاری از کسب و کارها شده است. در ادامه به چند دستاورد شبکه های اجتماعی برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارها اشاره می کنیم.

  1. افزایش آگاهی در برند با عضویت در شبکه های اجتماعی

برای اینکه بتوانید پیام خود را به گوش مخاطبان برسانید، شبکه های اجتماعی بهترین انتخاب هستند. زمانی که از شبکه های اجتماعی برای افزایش مشتری خود استفاده می کنید، بیشتر در ذهن مشتریان قبلی خود ماندگار می شوید.

  1. نرخ تبدیل با استفاده از شبکه های اجتماعی تقویت می شود

در واقع شما با تولید هر محتوا، می توانید یک فالوور را به خریدار تبدیل کنید. در اینستاگرام شما به مشتری های جدید و قدیمی دسترسی دارید و به راحتی می توانید با آنها تعامل کنید. باید در زمان انتشار عکس و ویدئو بسیار با دقت عمل کنید، زیرا باعث می شود که مخاطبین بیشتری جذب کنید، که هر کدام از این مخاطبین می توانند خریدار احتمالی از برند شما باشند.

اینستاگرام مارکتینگ

تا این قسمت در مورد تأثیر شبکه های اجتماعی در رونق کسب و کار صحبت کردیم. حال نوبت اینستاگرام مارکتینگ است. تأثیر اینستاگرام بر بازاریابی بسیار بیشتر است.

اگر می خواهید در اینستاگرام تبلیغ کنید بهترین راه پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ است. زیرا افراد زیادی، این افراد را فالوو می کنند. بنابراین با تبلیغ در این پیج ها بیشتر دیده می شوید.

چرا باید از اینستاگرام مارکتینگ در برنامه بازاریابی خود استفاده کنیم؟

زمان زیادی از معرفی اینستاگرام نگذشت، که این نرم افزار مسیری جدیدی را در پیش گرفت. از یک نرم افزار برای به اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو، به یک مکان برای بازاریابی کسب و کار تبدیل شد. اگر به هر کدام از ویژگی های اینستاگرام نگاهی بیندازیم خواهیم فهمید، این نرم افزار برای آسان کردن تجارت برنامه ریزی شده است.

بنابراین بهترین گزینه قرار دادن اینستاگرام مارکتینگ در برنامه بازاریابی است. زیرا این نرم افزار دارای فواید بسیار زیادی است. همچنین بیشتر افراد از اینستاگرام برای خرید به صورت آنلاین استفاده می کنند. خرید آنلاین در این روزها که اکثر افراد از خانه به خاطر بیماری کرونا خارج نمی شوند، بهترین گزینه است.

زمانی که شما محصول خود را در صفحات پربازدید تبلیغ می کنید، افراد زیادی با دیدن تبلیغ، تشویق به فالوو کردن پیج شما می شوند. درست است که تمامی بازدید ها منجر به خرید محصول شما نمی شود، اما باز هم شما شانس این را داشته اید که محصول خود را به افراد بیشتری معرفی کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .