باید و نبایدهای استفاده از اینستاگرام

مقدمه-باید و نبایدهای استفاده از اینستاگرام اگر می خواهید کسب و کارتان در اینستاگرام موفق شود و دیده شوید. باید و نبایدهای استفاده از اینستاگرام را بایستی بدانید. در غیر این صورت قطعاً شکست خواهید خورد. تعداد فالوور به موفقیت شما کمک می کند.

برای اینکه تعداد فالوورهای خود را زیاد کنید می توانید خرید فالوور اینستاگرام انجام دهید. ولی برای موفقیت در کارتان باید خرید فالوور اینستاگرام واقعی و خرید فالوور اینستاگرام ایرانی انجام دهید. در این مقاله در مورد باید و نبایدهای استفاده از اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

چه کارهای را برای موفقیت در اینستاگرام نباید انجام دهیم؟

برای اینکه بتوانید از اینستاگرام به درستی استفاده کنید باید طریقه درست کار کردن با آن را بیاموزید. یک سری باید و نبایدهای استفاده از اینستاگرام وجود دارد که با رعایت این نکات می توانید کسب و کارتان را رونق ببخشید.

  1. نام کاربری سخت و پیچیده برای پیج خود استفاده نکنید

انتخاب نام کاربری سخت و پیچیده باعث می شود فالوورها به سختی شما را پیدا کنند. یا اگر فردی بخواهد پیج شما را معرفی کند شاید نتواند نام پیج شما را بخاطر بیاورد. بنابراین باید نامی برای پیج خود انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی و اعتبار، کوتاه و مختصر باشد و قسمتی از نام برند شما در آن بکار رفته باشد.

  1. پیج خود را به صورت شخصی قرار ندهید

اگر یک پیج تجاری برای کار خود راه اندازی کرده اید. نباید به صورت خصوصی آن را قرار بدهید. پیج شما باید عمومی باشد تا در صفحه جستجو دیده شود. به این ترتیب افراد بیشتری پست شما را می بینند و احتمال افزایش فالوور شما بالا می رود.

شما فقط در صورتی می توانید پیج خود را به صورت خصوصی قرار بدهید که یک صفحه کاملاً شخصی داشته باشید. بنابراین به این نکته بسیار توجه کنید. نباید پیج خود را به صورت خصوصی قرار بدهید.

  1. میزان تعامل خود را با فالوورها افزایش بدهید

به طور حتم اگر شما می خواهید در کارتان موفق شوید باید دیده شوید. بنابراین نباید به صورت مخفی در اینستاگرام فعالیت داشته باشید. به سایر پیج ها سر بزنید و کامنت بگذارید. از دیگران بخواهید شما را فالو کنند. پست های خاص و خلاقانه منتشر کنید. اگر فالووری برای پست شما کامنت قرار داد نسبت به کامنت آن بی اعتنا نباشید.

حتماً سوال آن را جواب بدهید. به این ترتیب علاقه فالوورها نسبت به شما بیشتر می شود. همچنین شناخت نسبی به شما پیدا می کنند و می دانند اگر در زمینه مرتبط با کارتان برای آنها سوالی پیش بیاید حتماً شما پاسخگو هستید.

  1. از انتشار محتوای منتشر شده از سایر پیج ها جداً خودداری کنید

اینستاگرام یک فضا برای به اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو است. اما این عکس و ویدئو باید متعلق به خودتان باشد نه از دیگران. این کار باعث از بین رفتن اعتبار شما در بین فالوورهایتان خواهد شد. اگر می خواهید از تصویر یا ویدئو شخص دیگری استفاده کنید باید نام صاحب اثر را نیز تگ کنید.

بهترین روش، انتشار پست های خلاقانه خودتان است. اگر پست های شما تکراری و خسته کننده باشد بعد از مدتی فالوورهای خود را از دست می دهید. همچنین نباید در قرار دادن عکس سلفی از خودتان زیاد روی کنید. برای بهبود کسب و کارتان نباید این کار را انجام دهید. بهتر است برای اینکه توسط افراد شناخته شوید گاهی عکسی از خود منتشر کنید. ولی زیاد روی در این امر اکیداً ممنوع است.

  1. پست های جدید را در تمامی شبکه های اجتماعی خود منتشر نکنید

بهترین کار بعد از راه اندازی یک صفحه در اینستاگرام این است که یک پست در تمامی صفحه های شخصی خود در سایر شبکه های اجتماعی قرار بدهید و از فالوورهای خود بخواهید برای مشاهده پست ها جدید، شما در اینستاگرام دنبال کنند. لازم نیست تمام پست های جدید خود را در تمامی شبکه های اجتماعی که فعالیت می کنید منتشر کنید.

  1. محتوای خود را بدون عنوان و پشت سر هم منتشر نکنید

ممکن است در یک روز شما چندین محتوا برای به اشتراک گذاشتن با فالوورهای خود داشته باشید. بهتر است که محتوای خود را پشت سر هم به اشتراک نگذارید. برای انتشار پست ها در یک روز، نیم ساعت بین اشتراک گذاری آنها فاصله بگذارید. اینگونه فالوورهای شما از خواندن محتوای پشت سر هم خسته خواهند شد. همچنین برای هر محتوای منتشر شده یک عنوان در نظر بگیرید.

  1. استفاده صحیح از هشتگ ها را بدانید

شاید در تمامی مقاله ها در مورد استفاده و اهمیت هشتگ در اینستاگرام صحبت کرده باشیم. اما نباید در استفاده از آن افراط کرد. هشتگ به بهتر و بیشتر دیده شدن شما کمک می کند. بیشتر از هشتگ های استفاده کنید که مناسب و مرتبط با فعالیت کاری شما هستند. با این کار افرادی که به فعالیت شما علاقه مند هستند راحت تر شما را پیدا می کنند و میزان فالوورهای شما افزیش می یابد.

سخن آخر

این که بخواهیم موفقیت در اینستاگرام را معنی کنیم باید بدانیم که دیدگاه هر کس نسبت به موفقیت در اینستاگرام چگونه است. بعضی از افراد فقط برای گذراندن اوقات فراغت خود در اینستاگرام فعال هستند. اما بعضی از افراد برای موفقیت در کسب و کار خود اقدام به راه اندازی یک پیج داخل اینستاگرام کرده است.

اما یک نقطه مشترک بین تمامی این افراد وجود دارد آن هم بدست آوردن فالوور بیشتر است. گاهی اوقات پیج های تجاری اقدام به خرید فالوور می کنند. این کار نیز می توانند به رونق کار آنها کمک کند.

در این مقاله در مورد باید و نبایدهای استفاده از اینستاگرام صحبت کردیم. اگر بتوانید از تمامی نکات بالا به درستی استفاده کنید بعد از مدتی قطعاً به موفقیت خواهید رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *