قیمت و هزینه تبلیغات اینستاگرام

برای این سؤال که قیمت تبلیغات در اینستاگرام چگونه تخمین زده می‌شود، پاسخ واحدی وجود ندارد. عوامل بسیاری در هزینه تبلیغات اینستاگرام شما تأثیر می‌گذارد. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا قصد دارید مقدار کمی تبلیغات داشته باشید یا اینکه نیازمند تبلیغات گسترده‌تری هستید. شما باید شناخت کاملی از شبکه اینستاگرام، پیج‌های پربازدید کننده و همچنین ارتباط مثبت با ادمین‌ها داشته باشید تا به بهترین نحو بتوانید پیج یا کمپین خود را معرفی کنید.

امروزه شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ زیادی وجود دارند که شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای کارهای تبلیغاتی خود را به آنها بسپارید. تقریباً با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید حداقل مقدار کمی تبلیغات در اینستاگرام انجام دهید.  با تعیین محدودیت هزینه تبلیغات خود، مقدار بودجه روزانه و استراتژی پیشنهاد، هزینه تبلیغات در اینستاگرام خود را کنترل می‌کنید.

برای داشتن بهترین نتیجه تبلیغاتی، تلاش خود را بر روی شبکه رسانه‌های اجتماعی متمرکز کنید زیرا بیشترین ارزش و بیشترین بازدیدکننده را دارد.  اگرچه ممکن است با هزینه کمتری در یک سایت دیگر تبلیغ کنید، اما این امکان نیز وجود دارد که فرصت دسترسی به خریداران و کاربران زیادی را ازدست‌داده و منجر به دیده نشدن و ازدست‌دادن سرمایتان شوید.

تبلیغات در اینستاگرام ارزش صرف هزینه را خواهد داشت و حتماً نتیجه‌بخش خواهد بود. زیرا نرخ کلیک بالاتری را حفظ می‌کند. درحالی‌که می‌توانید هزینه تبلیغات خود رابین شبکه‌های مختلفی تقسیم کنید، اما زمانی که صحبت از تعداد کاربران می‌شود اینستاگرام بهترین عملکرد را دارد.

 

برطبق یک پژوهش تبلیغات در اینستاگرام دو و نیم برابر دیگر رسانه‌ها نرخ دیده‌شدن را دارد و این یک فرصت عالی برای دیده‌شدن توسط میلیون‌ها کاربر مشتاق است.

در تبلیغات اینستاگرام گزینه‌هایی پیشرفته هدف‌گیری ارائه شده و شما می‌توانید برای دستیابی به بازدهی بیشتر از تبلیغات خود، از گزینه‌های هدف‌گیری، مانند انتخاب مکان تا علایق استفاده کنید.

به‌عنوان‌مثال اگر شما در زمینه فروش لباس ورزشی فعالیت دارید با استفاده از گزینه‌های هدف‌گیری که اینستاگرام در اختیارتان گذاشته می‌توانید به‌جای هدف قراردادن همه علاقه‌مندان به ورزش، این علاقه را برای علاقه‌مندان به والیبال محدود کنید.

تبلیغات اینستاگرام فروش باارزش و سفارش‌های بالاتری را ایجاد می‌کند. این مدل تبلیغات بالاترین میزان جذابیت را برای کاربران دارد.

طبق تحقیقات اینستاگرام در مقایسه با سایر شبکه‌ها دارای نرخ تعامل بسیار بالاتری است. همچنین اینستاگرام در زمینه نرخ‌های رتبه‌بندی پیشتاز است و ده برابر نرخ تعامل فیس‌بوک را ارائه می‌دهد.

 

هنگامی‌که افرادی را جذب شبکه می‌کنید، این امکان را به شما می‌دهد تا از تبلیغات بهره‌مند شوید. بهتران است که تبلیغاتی را ایجاد کنید که کاربران مشخص و مناسب را هدف قرار دهد.

تبلیغات اینستاگرام نرخ تبدیل بالایی را ارائه می‌دهد

علاوه بر ایجاد مقادیر سفارش بالاتر، تبلیغات اینستاگرام همچنین نرخ تبدیل بالاتری نسبت به سایر شبکه‌ها را حفظ می‌کند. میانگین نرخ تبدیل تبلیغات اینستاگرام 1.08٪ است. در مقایسه، میانگین نرخ تبدیل برای تبلیغات Pinterest 0.54٪ و 0.77٪ برای تبلیغات توییتر است.

اگرچه هزینه تبلیغات در اینستاگرام ارزش زیادی را دارد، اما باید به یاد داشته باشید که کسب نتایج عالی از اینستاگرام به یک کمپین تبلیغاتی عالی بستگی دارد.

مبلغ پیشنهاد

مبلغ پیشنهاد شما بر میزان هزینه شما در یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام تأثیر می‌گذارد. شما باید تعیین کنید که برای به‌دست‌آوردن آگهی‌های تبلیغاتی چقدر می‌خواهید بپردازید. مقدار پیشنهاد شما نیز بر میزان هزینه شما تأثیر می‌گذارد.

مبلغ پیشنهاد شما بر بودجه شما تأثیر می‌گذارد و بودجه شما نیز در میزان پیشنهاد شما تأثیر خواهد گذاشت. این مبالغ در هزینه تبلیغات شما در اینستاگرام تأثیرگذار خواهد بود.

امتیاز مرتبط بودن تبلیغات

رتبه ارتباط تبلیغات شما نیز در قیمت تبلیغات اینستاگرام شما تأثیر خواهد داشت. امتیاز مرتبط بودن شما این است که اینستاگرام تا چه اندازه تبلیغ شما را دررابطه‌با کسانی که تبلیغ شما را مشاهده می‌کنند مرتبط می‌داند.

اینستاگرام این‌گونه عمل می‌کند که محتوای مربوطه را در خبر مایه‌ها به مخاطبان خود نشان دهد. آنها رتبه شما را بر اساس واکنش مردم نسبت به تبلیغ شما قرار می‌دهند اگر افراد به تبلیغ شما پاسخ مثبت دهند، رتبه ارتباط شما افزایش می‌یابد. این اقدامات شامل کلیک کردن، نظر دادن، پسندیدن و موارد دیگر است.

از طرف دیگر، اقداماتی مانند پنهان کردن تبلیغ باعث پاسخ منفی می‌شود. این کار رتبه شما را از نظر مرتبط بودن تبلیغات پایین می‌برد، و باعث می‌شود به عملکرد تبلیغات شما آسیب برسد. تبلیغات با رتبه‌بندی بالا بیشتر از دیگر تبلیغات دیده می‌شوند.

برآورد نرخ اقدام

میزان اقدامات تخمینی نیز بر قیمت تبلیغات اینستاگرام شما تأثیر خواهد گذاشت. این میزان بر اساس اقدامات مفید افرادی که در تبلیغ شما فعالیت می‌کنند، تخمین زده می‌شود. اساساً، هدف اینستاگرام از این کار یافتن میزان تعامل مخاطبان شما با تبلیغ شما است.

این تعاملات شامل اقداماتی مانند کلیک و تبدیل است. اینستاگرام می‌خواهد تبلیغاتی را بیشتر انتشار دهد که باعث می‌شود افراد زیادی با محتوای شما ارتباط برقرار کنند.

اگر اینستاگرام معتقد باشد که افراد بیشتری ممکن است با تبلیغ شما تعامل داشته باشند، تبلیغ شما را در اولویت قرار می‌دهند. این بدان معناست که مقدار پیشنهادی کمتری را دست خواهید آورد که به شما امکان می‌دهد هدایت و تبدیل بیشتری کسب کنید.

رقابت

رقابت همیشه بر قیمت تبلیغات اینستاگرام شما تأثیر خواهد گذاشت. وقتی می‌خواهید به جمعیتی خاص از افراد برسید، همیشه رقبایی وجود دارند که سعی دارند به همان گروه برسند. رقابت شما می‌تواند باعث تغییر در هزینه کمپین تبلیغاتی اینستاگرام شما شود.

 

اگر افراد دیگری باشند که برای رسیدن به همان مخاطب پیشنهاد دهند، می‌تواند به یک جنگ پیشنهادها منجر شود. شرکت‌ها برای به‌دست‌آوردن جایگاه برتر مجبورند قیمت بیشتری از یکدیگر بپردازند.

عوامل دیگری نیز می‌توانند بر قیمت تبلیغات اینستاگرام شما تأثیر بگذارند که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. این عوامل ازاین‌قرار هستند:

تعطیلات و رویدادها:

در ایام تعطیلات، به‌ویژه در اعیاد مختلف، رقابت بیشتر است. شرکت‌های بیشتری برای دستیابی به اهداف باارزش که نرخ بازدید و جذب مخاطب بیشتری را بالا می‌برد، در حال رقابت هستند.

شما باید تعطیلات و رویدادهایی را در نظر بگیرید این مربوط به زمانی است که آگهی خود را اجرا می‌کنید و بودجه آن را تأمین می‌کنید.

جنسیت:

هزینه تبلیغات برای زنان بیشتر از مردان است. زنان همیشه بیشتر از مردان با این سیستم‌عامل ارتباط برقرار می‌کنند؛ بنابراین دستیابی به مخاطبان زن هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. شما باید بیشتر برای رسیدن به مخاطبان زن تلاش کنید.

روزهای هفته:

کاربران در روزهای هفته بیشتر از آخر هفته با اینستاگرام درگیر می‌شوند. این بدان معناست که شما باید انتظار داشته باشید برای اجرای یک تبلیغ در روز چهارشنبه بیش ازجمله هزینه کنید.

نتیجه‌گیری

بازاری که قصد دارید به آن دسترسی پیدا کنید بر قیمت تبلیغات اینستاگرام شما تأثیر می‌گذارد. تبلیغات در بعضی از صنایع مانند پوشاک به دلیل رقابت زیاد گران تراست. در کل برای درک بهتر از این مواردی که گفته شد از مشاوره اینستاگرام برخوردار شوید.

تبلیغات اینستاگرام محتوای پولی است که در فیدهای خبری و استوری‌ها ظاهر می‌شود. این تبلیغات، افرادی را هدف قرار می‌دهد که به‌احتمال زیاد به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مند هستند.

مردم تبلیغات اینستاگرام را بر اساس اطلاعات جمعیتی و همچنین علایق خود مشاهده می‌کنند. این آگهی‌ها قرار است به طور یکپارچه و درهم‌آمیخته تا جایی که کاربران به‌سختی آنها را به‌عنوان تبلیغ تشخیص دهند.

 

نوشتهٔ پیشین
مقایسه اینستاگرام و تلگرام
نوشتهٔ بعدی
چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

فهرست