چرا هشتگ های اینستاگرام مهم هستند؟

مقدمه

چرا هشتگ های اینستاگرام مهم هستند؟ بر طبق آمار پست های اینستاگرام که دارای حداقل یک هشتگ هستند، میزان دیده شدن آنها ۱۲،۶ درصد بیشتر است و می تواند جذب مخاطب کند. اگر شما استفاده صحیح از هشتگ را به خوبی بدانید، بدون خرید فالوور اینستاگرام می توانید به تعداد فالوور اینستاگرام مد نظرتان برسید.

به لطف هشتگ ها میزان مخاطبان شما وسیع تر شده و می توانید فالوورهای بیشتری را جذب کنید. با استفاده از هشتگ های مناسب و مرتبط با موضوع کاری خود، می توانید افرادی که به حوزه کاری شما علاقمند هستند را جذب کنید.

همچنین میزان تعامل افراد با پست های شما افزایش می یابد، و میزان اعتبار و اعتماد فالوورها، نسبت به شما افزایش می یابد. اما نباید بدون داشتن یک استراتژی حساب شده، از هشتگ ها به صورت بی رویه استفاده کنید. زیرا اگر با یک استراتژی حساب شده کار نکنید، قطعاً نتیجه عکس خواهید گرفت. در این مقاله سعی می کنیم در مورد اینکه چرا هشتگ های اینستاگرام مهم هستند، بیشتر صحبت کنیم.

چرا هشتگ های اینستاگرام مهم هستند؟

از هشتگ های اینستاگرام به منظور مرتب سازی اینستاگرام استفاده می شود. میزان عکس های که در طول روز، در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود حدود ۹۵ میلیون است. بنابراین ارائه محتوای درست به افرادی که به کار شما علاقه مند هستند بسیار سخت است. دلیل استفاده از هشتگ اینستاگرام مرتب سازی است، تا محتوای شما بیشتر در معرض دید افرادی قرار بگیرد که به حوزه کاری شما علاقمند هستند.

در واقع هدف اصلی استفاده از هشتگ اینستاگرام، دسته بندی پست های شما است، تا فالوورهای هدف بتوانند به راحتی به پست های شما دسترسی داشته باشند. با اینکار میزان تعامل و جذب فالوور شما افزایش می یابد و دیگر نیازی به خرید فالوور اینستاگرام ندارید.

۱_حفظ سازماندهی هشتگ های اینستاگرام

با استفاده از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام مارکتینگ یا اکسل، می توانید یک سیستم هشتگ موفق و کارآمد داشته باشید. یکی از مواردی که در استفاده از اکسل باید به آن توجه داشته باشید این است که شما باید به صورت دستی هشتگ های ایسنتاگرام مورد استفاده خود را بررسی کنید. با مرور زمان شما رابطه بین هشتگ های اینستاگرام و پست های محبوب خود را می فهمید، و می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که از کدام هشتگ استفاده کنید تا نتیجه بهتری نصیب شما شود.

ابزارهای مانند Iconosquare هشتگ های اینستاگرامی که شما استفاده کرده اید را به صورت خودکار ذخیره می کند و در مورد هشتگ های که بیشترین مخاطب را داشته است است، به شما گزارش می دهد. اما استفاده از این ابزار بهتر است زمانی انجام شود که شما دارای یک تیم ویژه برای شبکه های اجتماعی هستید.

۲_استفاده از عدد جادویی

منظور از عدد جادویی چیست؟ درست حدس زده اید میزان هشتگ های استفاده شده توسط برندها، عدد جادویی می گویند. هر کدام از برندها تقریباً به صورت روزانه از هفت هشتگ یا کمتر استفاده می کنند. اما این به این معنی نیست که همه باید از این مقدار هشتگ استفاده کنند. به عنوان مثال وب سایت HubSpot از ۲۰ هشتگ در پست های خود استفاده می کند.

حال شما برای اینکه بدانید عدد جادویی شما چند است باید امتحان کنید. باید آزمون و خطا انجام دهید تا بدانید که چه تعداد هشتگ برای برند شما خوب عمل می کند.

۳_محدود کردن هشتگ های اینستاگرام

یک نکته مهم در این کار، استفاده از هشتگ های خاص با حجم کمتر است. زیرا رقابت را محدود می کند و هشتگ های خاص مفید تر هستند و بهتر عمل می کنند. این دو دلیل استفاده از هشتگ های خاص و محدود است.

اگر شما از هشتگ های خاص استفاده نمی کنید، رقابت در هشتگ ها معمول بسیار زیاد است. زیرا تعداد افرادی که از این هشتگ ها استفاده می کنند بیشتر است. بنابراین احتمال دیده شدن پست شما بسیار پایین می آید.

۴_تحقیق کردن در مورد هشتگ های که سایر افراد از آن استفاده می کنند

برای اینکه بدانید چگونه از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنید، بهترین راه بررسی هشتگ های است که رقبایتان از آنها استفاده کرده اند. همچنین بررسی هشتگ های پست های، افرادی که دنبال کنندگان زیادی دارند و به آنها اصطلاحاً افراد با نفوذ می گویند. بررسی هشتگ های این افراد به شما کمک می کند تا بدانید از چه هشتگ های برای پست های خود استفاده کنید. زیرا این افراد در کار خود بسیار موفق بوده اند.

۵_تست کردن هشتگ های مرتبط

همانطور که همه ی ما به خوبی می دانیم، زمانی که در نوار جستجوی اینستاگرام یک هشتگ را جستجو کنیم، سایر هشتگ های مرتبط نیز به نمایش گذاشته می شوند. این ویژگی اینستاگرام به شما کمک می کند تا بتوانید یک لیست کامل از هشتگ های مرتبط، به منظور تست و ارزیابی بدست آورید.

۶_دنبال کردن هشتگ های اینستاگرام خودتان

اگر می خواهید در بازاریابی موفق شوید، بهتر است که هشتگ های که استفاده می کنید، را دنبال کنید. زمانی که هشتگ های مورد استفاده خود را دنبال می کنید، میزان تعامل شما با سایر افراد بیشتر می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .