چندنکته مهم برای بهبودنرخ تعامل اینستاگرام

مقدمه-چندنکته مهم برای بهبودنرخ تعامل اینستاگرام زمانی که شما یک حساب کاربری در ایسنتاگرام افتتاح می کنید، قطعاً بدنبال یک هدف هستید. این هدف برای افراد مختلف متفاوت است. به عنوان مثال می توانید صاحب یک کسب و کار باشید یا یک بازایاب یا اینکه می خواهید یک حساب شخصی برای خود داشته باشید.

سوالی که برای چه شما پیش می آید این است که چگونه می توانید نرخ تعامل اینستاگرام خود را افزایش بدهید؟ در واقع می توان به طور شخصی با تمام فالوورهای خود تعامل برقرار کنید. اما این روش پاسخ قطعی نیست. زیرا الگوریتم های اینستاگرام جدیداً باهوش تر از قبل عمل می کنند و این روش نمی تواند به شما پاسخ صد در صد بدهد.

برای افراد فعال در اینستاگرام مانند بازاریاب ها و اینفلوئنسرها، تعامل با فالوورها حرف اول را می زند. هر چه میزان تعامل بیشتر باشد، میزان لایک، کامنت و تگ شدن نیز بیشتر خواهد شد.  با این کار افرادی که به کسب و کار شما علاقمند هستند، راحت تر شما را پیدا می کنند.

بر طبق آمار به طور روزانه ۵۰ میلیارد پست به اشتراک گذاشته می شود و نزدیک به ۴،۲ میلیارد از این پست ها لایک می شوند. بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ با استفاده از افزایش تعامل با مخاطبین خود توانسته اند در کار خود بسیار موفق شوند. در این مقاله سعی می کنیم چندنکته مهم برای بهبودنرخ تعامل اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. تا شما با رعایت این نکات بتوانید میزان تعامل خود را با فالوورهای اینستاگرامتان افزایش دهید.

معیارهای برای تعریف تعامل در اینستاگرام

چهار معیار مهم، تعامل در اینستاگرام را تعریف می کند. این چهار معیار عبارتند از:

  1. دنبال کنندگان یا فالوورهای اینستاگرام

بارها گفته شده است که میزان اعتبار یک صفحه در اینستاگرام به تعداد فالوورهای ان است. به همین دلیل بسیاری از افراد در همان ابتدای کار اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که همیشه تعداد بیشتر فالوور اینستاگرام به معنای تعامل زیاد این صفحه نیست.

اگر شما شناخت کافی نسبت به فالوورهای اینستاگرام واقعی خود داشته باشید، لازم نیست که تعداد فالوورهای شما زیاد باشد. بلکه با داشتن همان ۲۰۰۰ فالوور باز هم در کسب و کار خود موفق هستید. زیرا شما شناخت کافی از مخاطب اینستاگرام خود دارید و می دانید آنها از شما چه انتظاری دارند.

  1. میزان لایک های یک پست در اینستاگرام

یکی از ساده ترین نوع تعاملی که شما می توانید داشته باشید، به دست آوردن لایک است. با توجه به میزان لایک یک پست، شما می دانید که چقدر پست منتشر شده در اینستاگرام مورد توجه مخاطبانتان قرار گرفته است.

  1. کامنت های قرار داده شده برای پست شما در اینستاگرام

میزان لایک اطلاعات کمی برای ارزیابی پست در اختیارتان قرار می دهد. اما کامنت برعکس لایک می تواند اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار بدهد. با خواندن کامنت ها نقاط قوت و ضعف کار را پیدا خواهید کرد. بنابراین ارزشمندترین نوع تعامل کامنت است. زیرا زمانی که یک فالوور برای نوشتن کامنت وقت می گذارد یعنی، پست شما ذهن مخاطب را درگیر کرده است.

  1. بازنشر دادن پست های شما

همانطور که قبلاً گفته شد کامنت بهترین نوع تعامل است. اما بازنشر کردن پست شما و اشتراگ گذاری پست اینستاگرام شما با سایرین، می تواند میزان محبوبیت شما در بین فالوورهای اینستاگرام را نشان دهد. در واقع زمانی که پست شما توسط فالوورهایتان برای سایر افراد فرستاده می شود، در واقع یک تبلیغ برای برند شما حساب می شود. شما باید به فالوورهایتان به چشم سفیر برند خود نگاه کنید. بنابراین بازنشر دادن و به اشتراک گذاشتن پست های اینستاگرام در اینجا اهیمت پیدا می کند.

چندنکته مهم برای بهبودنرخ تعامل اینستاگرام

برای اینکه نرخ تعامل شما در اینستاگرام افزایش یابد، باید چند نکته را رعایت کنید. این نکات عبارتند از:

  1. قرار دادن پست ها به صورت منظم و ثابت

یکی از راه های که می توانید که باعث افزایش تعامل در صفحه اینستاگرام خود شوید، قرار دادن پست ها به صورت منظم است. با این کار به فالوورهایتان این اطمینان را می دهید، که نسبت به آنها متعهد و وفادار هستید.

  1. استفاده از هشتگ

متد اصلی اینستاگرام استفاده از هشتگ است. در کل اینستاگرام بر پایه هشتگ ساخته شده است. در بسیاری از مقاله ها به اهمیت هشتگ اشاره کرده ایم. با استفاده از هشتگ های مناسب و مرتبط با کسب و کارتان، افراد بیشتری به سمت صفحه اینستاگرام شما جذب می شوند. همچنین میزان تعامل شما افزایش می یابد.

  1. قرار دادن استوری به صورت منظم

همه افراد کار کردن با استوری را به خوبی می دانند. میزان ماندگاری یک استوری ۲۴ ساعت است. اما اگر بخواهید می توانید به صورت هایلات آنها را ذخیره کنید. با استفاده از استوری به صورت روزانه و مرتب، مخاطبنتان در اینستاگرام همیشه مطالب تازه در مورد برندتان، در اختیار دارند. هر چه میزان استوری های شما بیشتر و جذاب تر باشد، نرخ تعامل شما افزایش می یابد.

  1. استفاده از نظر سنجی

یکی از راه های که می توانید در اینستاگرام از آن استفاده کنید، نظر سنجی است. شما می توانید در رابطه با محصولاتتان از مخاطبین خود نظر بخواهید. سپس از بازخوردهای آنها در پست های آینده استفاده کنید.

  1. دنبال کنندگان خود را خسته نکنید

یکی از مواردی که باعث دلزدگی فالوورهای شما می شود، افراط و تفریط است. اگر نسبت به برندتان زیادی تعصب داشته باشید و بیش از حد افراطی عمل کنید، قطعاً موجب دلزدگی فالوورهای خود خواهید شد. نباید پست های اینستاگرام شما به گونه ای باشد که باعث کسل شدن و خسته شدن افراد شود. بهتر است در افراد حس شوق و اشتیاق را به وجود آورید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .