چندین نکته برای جذب فالوور اینستاگرام

مقدمه-چندین راه برای جذب فالوور  آیا به دنبال رشد نام تجاری خود در اینستاگرام هستید؟ برای به دست آوردن فالوور اینستاگرام می توانید از این چند نکته استفاده کنید. این نکته ها به شما کمک می کند تا بدانید که چه چیزی های را ارسال کنید. از چه هشتگ های استفاده کنید یا اینکه چه پستی را با کاربران به اشتراک بگذارید.

برای به دست آوردن  فالوور بیشتر در اینستاگرام، از این چند نکته استفاده کنید. همانطور که می دانید چندین راه برای جذب فالوور  وجود دارد. خرید فالوور اینستاگرام یکی از راههای است که شما را سریع به جواب می رساند. البته باید بدانید این روش دارای مزایا و معایب خاص خودش است.

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید در سال ۲۰۲۰ دنبال کنندگان بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؟

با وجود کاهش رشد کاربر، اینستاگرام همچنان جایگاه خود را به عنوان دومین کانال استفاده در شبکه های اجتماعی (در ایالات متحده) بعد از فیس بوک حفظ کرده است.

برنامه اینستاگرام دومین برنامه محبوب آیفون (بعد از یوتیوب) است. از میان یک میلیارد کاربر ماهانه اینستاگرام، ۶۳٪ (حدود ۶۳ میلیون) هر روز به طور متوسط ​​۲۸ دقیقه وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام می شوند.

از ۵۰۰ میلیون نفر که هر روز داستانهای اینستاگرام را مشاهده می کنند، یک سوم این افراد شاغل هستند. برای یک نام تجاری معتبر تعداد زیادی دنبال کننده وجود دارد.  اما شما باید بدانید که چگونه این افراد را تشویق به دنبال کردن صفحه خود کنید.

همچنین شما می توانید از سایت های معتبر اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید. اگر در ایران زندگی می کنید می توانید اقدام به خرید فالوور اینستاگرام ایرانی کنید. زیرا اگر فالوورهای شما از سایر نقاط جهان باشند امکان دارد صفحه شما مسدود شود. همچنین فالوورهای که در سایر کشورها زندگی می کنند باعث رونق کسب و کارتان نمی شوند.

همچنین شما برای بازاریابی بهتر در اینستاگرام باید بدانید که چه کارهای مناسب است. مانند تمام رسانه های اجتماعی، شما باید لحن مناسبی را پیدا کنید.

بنابراین، برای اینکه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام خود داشته باشید و جذابیت خود را افزایش دهید، در این قسمت چندین راه برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام آموزش می دهیم.

  1. برنامه ای داشته باشید و یک تقویم محتوا برای ایجاد ایده های بزرگ ایجاد کنید

هنگامی که ما محتوا می نویسیم باید بر روی ایده ها و به کار بستن آن ها تلاش کنیم. باید عکس ها و فیلم ها را در حساب اینستاگرام تجاری به اشتراک بگذاریم. هنوز هم می توانید انعطاف پذیر باشید و به طور خودکار پست ارسال کنید.

شما باید یک برنامه منظم در مورد کارهای که می خواهید انجام دهید داشته باشید. با این کار شما یک قدم جلوتر از بقیه هستید. بسته به شغل خود، می توانید به طور بالقوه چندین بار در روز یا چندین بار در هفته پست اشتراک گذاری کنید. یک برنامه محتوای اینستاگرام تهیه کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید. با این کار فالوورهای شما بیشتر به شما اعتماد می کنند.

  1. فقط تصاویر و فیلم های خوب به اشتراک بگذارید

هنگام ارسال پست در اینستاگرام از عکس ها و فیلم های باکیفیت استفاده کنید. منظور من از کیفیت عالی، عکس های شفاف است. اینستاگرام، یک پلتفرم تصویری است. عکس و ویدئو بی کیفیت باعث نارضایتی فالوور های شما می شود.

  • جایی برای عکس های تار وجود ندارد. یا تصاویری که بخشی از تصویر را قطع شده است.
  • خوب، نیازی به استاندارد BBC یا National Geographic نیست. اما باید بتواند توجه مخاطبان را جذب کند.
  • محتوای کم کیفیت هیچ بازخوردی دریافت نمی کنند.
  1. قرار دادن پست با فیلترهای مختلف اینستاگرام

داشتن یک حساب تجاری دلیل نمی شود که شما از فیلترهای مختلف اینستاگرام استفاده نکنید. شما برای جذاب کردن پست های خود می توانید از تمام فیلترهای اینستاگرام استفاده کنید.

هرچه عکس های شما خلاق تر، اصیل تر و جذاب تر باشد، افراد بیشتری تشویق می شوند تا صفحه شما را دنبال کنند. با این کار شما دیگر نیاز به خرید فالوور اینستاگرام ندارید. خود به خود به فالوورهای واقعی اینستاگرام دست پیدا می کنید.

  1. افرادی را که با شما در تعامل هستند در عکسهای خود برچسب گذاری کنید.

راه دیگری که می توانید پیج خود را به افرادی که شما را دنبال نمی کنند معرفی کنید، برچسب زدن حساب های مربوطه است. به گونه ای که در فید برچسب خورده آنها ظاهر شوید. اگر صاحب استودیوی تناسب اندام هستید و بعد از کلاس، یک عکس گروهی انداخته اید، تک تک کسانی که در عکس هستند را برچسب بزنید. با این کار شما در تمام فیدهای برچسب خورده دیده می شوید. این کار باعث جذب فالوور بیشتر برای پیج شما می شود.

  1. در پست های خود سؤال کنید و CTA را درج کنید

در پایان هر پست، یک سؤال را با هدف افزایش تعامل درج کنید.

CTA ها شامل مواردی مانند:

  • بیشتر بیاموزید- به بیو پیوند دهید!
  • اگر می خواهید فیلم های بیشتری مانند این را ببینید، دوبار ضربه بزنید!
  • همچنین شما می توانید سوالات خود در زیر این پست برای ما ارسال کنید تا ما به شما پاسخ بدهیم.

به عنوان مثال شما صاحب یک استودیوی یوگا هستید و یک فیلم در مورد یوگا ارسال می کنید. در این فیلم یک معلم نشان می دهد که چگونه می توانید این حرکات را به صورت صحیح انجام دهید.

در پایان عنوان خود، می توانید چیزی بنویسید. مانند “به ما بگویید چه چیزی را دوست دارید که در پست های بعدی به آن ها بپردازیم”. فالوور ها می توانند در قسمت نظرات، پیشنهادهای خود را قرار بدهند.

این باعث می شود فالوور شما درگیر شود. همچنین نشان دهد که شما واقعاً به آنچه فالوور شما می خواهد ببیند اهمیت می دهید. این کار به شما ایده می دهد که در آینده چه پست های را به اشتراک بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .