چند نکته قدرتمند برای بازاریابی اینستاگرام

مقدمه-چند نکته قدرتمند برای بازاریابی اینستاگرام از زمان ایجاد اینستاگرام، از این نرم افزار برای به اشتراک گذاری عکس و ویدئو استفاده می شود. بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه در در این نرم افزار فعال هستند. روزانه بیش از ۶۰ میلیون عکس ارسال می شود. روزانه ۱٫۶ میلیارد “لایک” داده می شود. همچنین تعداد زیادی صفحه با تعداد زیادی دنبال کننده وجود دارد. با یک برنامه صحیح، می توانید به یک برند با نفوذ تبدیل شوید.

صاحبان برند برای افزایش تعداد فالوور به رقابت با یکدیگر پرداخته اند. بسیاری از صاحبان کسب و کار روش های مختلفی را برای افزایش فالوور خود انجام می دهند. یکی از این روش ها خرید فالوور ایسنتاگرام، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و خرید فالوور اینستاگرام ایرانی است. هر کدام از این نوع فالوورهای دارای معایب و مزایای خاص خود هستند. اما بهترین روش کسب فالوور اینستاگرام واقعی جلب توجه و اعتماد فالوورها نسبت به برند شما است.

چند نکته قدرتمند برای بازاریابی اینستاگرام

شما باید متن مناسب خود را برای فالوورهای صفحه خود ایجاد کنید. این پست ها را با سایرین به اشتراک بگذارید. در اینجا چند نکته قدرتمند برای بازاریابی اینستاگرام وجود دارد. که می توانید از این نکته برای بهتر شدن کسب و کار خود استفاده کنید.

  1. به پروفایل ASAP تغییر دهید

قبل از شروع فکر کردن در مورد برنامه بازاریابی اینستاگرام خود، مطمئن شوید که یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید. تغییر دادن نمایه فعلی خود به یک حساب تجاری آسان است. فقط کافی است به تنظیمات خود بروید و برای شروع روی “تغییر به نمایه تجارت” کلیک کنید.

یکی از مزایای داشتن نمایه تجاری این است که فالوورها می توانند به راحتی با شما تماس بگیرند. بر روی دکمه تماس کلیک کنند تا درست از صفحه اینستاگرام شما با شما ارتباط برقرار کنند.

نمایه کسب و کار به شما امکان می دهد بدون نیاز به استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مانند فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام را ایجاد و منتشر کنید. همچنین می توانید به ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام موسوم به Insights دسترسی داشته باشید. یکی از مزایای این ابزار این است که به شما یک آمار رسمی از بازخورد پست منتشر  شده شما توسط فالوورها، اعلام می کند.

  1. از ابزارهای رایگان اینستاگرام استفاده کنید

پروفایل های تجاری در اینستاگرام تفاوت چندانی با پروفایل های تجاری فیسبوک ندارند. از طریق Insights، می توانید آماری مانند برداشت ها، نامگذاری اطلاعات و موارد دیگر را مشاهده کنید. حتی می توانید اطلاعات مربوط به سن، جنسیت، محل سکونت و بیشترین ساعات فعالیت فالوورهای خود را دریافت کنید. این ابزار رایگان برای شما بسیار مفید است. زیرا می توانید از آن برای درک دقیق نحوه تعامل فالوورها با محتوای شما استفاده کنید.

هرچه بیشتر درباره نحوه تعامل کاربران با پست هایتان آگاهی داشته باشید، می توانید محتوای خود را برای تقویت تعامل تنظیم کنید.

  1. تیزرهای جذاب برای خود محصول ارسال کنید که (به آرامی) مردم را ترغیب به خرید می کند

چگونه می توانید با ارسال تیزرهای محصول در اینستاگرام بتوانید محصولات بیشتری بفروشید. این یک سوال عمده رایج است که برای تمامی افراد به وجود می آید.

اینستاگرام مکانی عالی برای تبلیغ محصولات شما است. اما نباید تبلیغ محصولات شما به گونه ای باشد که باعث اذیت شدن فالوورهایتان شود. اینکار باعث کاهش فالوورهای اینستاگرام شما می شود. اما پست های تبلیغاتی محصول، روشی ساده برای صحبت در مورد محصول شما و افزایش هیجان است. بدون اینکه بخواهید فالوورهای خود بیش از اندازه تحت فشار قرار دهید.

وقتی مردم را در مورد محصولاتی که به آنها علاقه مند هستند، تحت فشارقرار می دهید. در واقع آنها را به سمت خرید هر چیزی به جز محصول خود سوق می دهید. بهترین روش تبلیغ این است که مخاطب خود را به آرامی برای خرید محصول تشویق کنید.

  1. برای تبلیغات هزینه کافی در نظر بگیرید

تبلیغات اینستاگرام در سیستم عامل متداول شده است. بنابراین در همان ابتدای شروع به کار، هزینه ای برای تبلیغ محصول در نظر بگیرید. همچنین می توانید از افرادی که مشابه کسب و کار شما را انجام می دهند. بخواهید تا تبلیغ محصول شما را نیز در داخل صفحه خود قرار دهند. شما هم متقابلاً این کار را برای آن ها انجام دهید.

این امر به مارک ها امکان می دهد مخاطبان خود را به روشی کاملاً جدید هدف قرار دهند. بعد از به اشتراک گذاشتن پست های شما، فقط کاربران زیر حساب شما می توانند به روزرسانی ها و عکس های شما را مشاهده کنند. اما با این کار سایر افراد نیز می توانند پست های تبلیغاتی شما را ببینند.

برای تبلیغات دارای اسپانسر، از مطالبی استفاده کنید که جذاب هستند و در عین حال برای جمعیت هدف نیز که می خواهند تبلیغ را مشاهده کنند، جذاب باشد.

شما می توانید پست های پرمحتوا را بعداً در قالب تبلیغات حمایت شده با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. چندین پست را به طور همزمان برای تعامل بیشتر به مخاطبان مختلف منتقل کنید. به خاطر داشته باشید که اشکال مختلف تبلیغاتی وجود دارد که می توانید ارسال کنید. مانند:

عکس

فیلم

داستانها

استوری های اینستاگرام یکی دیگر از راه های عالی برای ارتباط برقرار کردن با فالوررها است.

  1. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

اگر می خواهید در کسب و کار خود موفق شوید، داستانهای اینستاگرام برای کمک به شما در اینجا هستند. داستانهای اینستاگرام با پست های معمولی اینستاگرام متفاوت هستند زیرا در قالب “نمایش پرده ای” آمده اند.

آنها فقط ۲۴ ساعت باقی می مانند. اما می توان استوری را در گوشی همراه خود ذخیره کنید. در یک نقطه مجدداً مورد استفاده قرار دهید. استوری بجای اینکه در صفحه شما باقی بماند ودر یک قسمت کوچک در بالای صفحه شما به نمایش گذاشته می شود.

فواید استوری های اینستاگرام برای مارک ها واقعاً بی پایان است. برای مبتدیان، استوری در بالای صفحه فالوورها نمایش داده می شود. که فالوورها می توانند در طول روز آن را مشاهده کند. همچنین می توانید از عکس های با کیفیت کمتر نسبت به پست های خود استفاده کنید.

سخن آخر

در بیشتر مواقع مشاهده کردیم که صاحبان کسب و کار به دلیل کم صبر بودن اقدام به خرید فالوور اینستاگرم می کنند. دلیل این کار افزایش فروش محصولات است. اما باید دقت داشته باشید خرید فالوور اینستاگرام واقعی ارزان و خرید فالوور اینستاگرام ایرانی می تواند به رونق کسب و کارتان کمک کند. در این مقاله سعی کردیم به بیان چند نکته قدرتمند برای بازاریابی اینستاگرام پرداختیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .