چند نکته مهم برای ایجاد کمپین بازاریابی

مقدمه-چند نکته مهم برای ایجاد کمپین بازاریابی موفق در اینستاگرام اینستاگرام یک نرم افزار با میزان دانلود بالا است. این نرم افزار در بین مردم دنیا بسیار محبوب است. بسیاری از افراد از این محبوبیت اینستاگرام استفاده کرده اند و با ایجاد یک پیج به تبلیغ محصولات خود پرداخته اند. موفقیت در اینستاگرام مساوی با تعداد بیشتر فالوور است.

هر چه میزان فالوورهای پیج شما بیشتر باشد، میزان موفقیت شما در کسب و کار نیز بیشتر خواهد شد. به همین دلیل بسیاری از افراد فعال در اینستاگرام برای جذب فالوور راه های مختلفی را تجربه می کنند. بعضی از افراد بهترین راه برای افزایش فالوور را خرید فالوور اینستاگرام می دانند. زیرا شما با خرید فالوور اینستاگرام به سرعت میزان فالوور دلخواه خود را کسب می کنید و می توانید اعتماد سایر افراد  را نیز جلب کنید.

برای موفقیت در اینستاگرام روش های زیادی وجود دارد. یکی از این روش ها ایجاد کمپین بازاریابی است که باعث موفقیت بسیار بالای برای شما می شود. در مورد اینکه چگونه کمپین موفقی ایجاد کنید قبلاً توضیح داده ایم، در این مقاله چند نکته مهم برای ایجاد کمپین بازاریابی موفق در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. با استفاده از این نکته می توانید یک کمپین موفق برای خود ایجاد کنید و جذب فالوور داشته باشید.

چند نکته مهم برای کمپین بازاریابی موفق در اینستاگرام

برای اینکه کمپین بازاریابی موفقی داشته باشید، باید چند نکته مهم را رعایت کنید.

  1. مشخص کردن هدفتان

برای اینکه یک کمپین موفق ایجاد کنید باید هدف شما دارای فاکتورهای مختلفی مانند، قابل ارزیابی، قابل دستیابی، واقع گرایانه و مبتنی بر زمان، باشد. همه افراد از برگزاری کمپین بازاریابی در اینستاگرام، هدف خاصی را دنبال می کنند. اگر هدف شما فقط جذب مخاطب است و نمی خواهید مخاطب مورد نظر خود را با خرید فالوور اینستاگرام بدست بیاورید، باید از فاکتورهای نام برده استفاده کنید.

به عنوان مثال هدف شما جذب فالوور است باید در ابتدا موفقیت کمپین خود را ارزیابی کنید. هدف انتخابی شما باید واقع گرایانه و قابل دسترسی باشد. باید بتوانید در طول زمانی که برای کمپین خود در نظر گرفته اید، میزان فالوور دلخواه خود را در اینستاگرام بدست آورید. بهتر است دوره انتخابی برای زمان کمپین شما کوتاه باشد.

  1. برنامه ریزی برای تولید محتوای کمپین

بعد از مشخص شدن هدفتان باید برای متن های که می خواهید برای پستتان بنویسید، برنامه ریزی کنید. برای اینکه بتوانید این کار را بهتر انجام دهید یک تقویم محتوا برای پست ها و استوری های روزانه خود در اینستاگرام ایجاد کنید. اگر قصد تبلیغ در پیج های پربازدید را دارید، باید براساس تقویم آموزشی، یک روز مناسب را برای منتشر کردن تبلیغ در پیج آنها انتخاب کنید.

متن های که منتشر می کنید باید دارای مفهوم باشد و پیام کلی کمپین را تقویت کند. اگر شما پست های تکرای یا شبیه به هم در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید، فالوورهای شما از دنبال کردن شما خسته خواهند شد. بنابراین مطالبی که منتشر می کنید باید به گونه ای باشد که فالوورتان را تشویق به دنبال کردن شما کند.

همچنین زمانی که شما تصمیم به برگزاری کمپین بازاریابی در اینستاگرام می کنید، قطعاً می دانید که اینکار سخت است و شما باید انرژی زیادی برای به سرانجام رساندن آن صرف کنید. بنابراین نباید حساب نشده کاری انجام دهید که باعث شود زحمت چند ماهه شما بر باد برود.

  1. استفاده از استوری و فید در اینستاگرام

اگر فقط از فید اینستاگرام استفاده می کنید، در واقعا مزایای زیاد استوری را از دست داده اید. بیشتر افراد حاضر در اینستاگرام تمایل زیادی به بازدید از استوری اینستاگرام دارند. بر طبق آمار کاربران حاضر در اینستاگرام روزانه ۴۰۰ میلیون استوری را مشاهده می کنند، اما فقط تعداد کمی از صاحبان کسب و کار از استوری به طور حرفه ای استفاده می کنند.

  1. استفاده از تست A/B

این تست به شما کمک می کند تا بیشترین نتیجه را از کمپین خود در اینستاگرام بگیرید. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید به طور همزمان چندین تبلیغ مختلف را با هم تست کنید، با این کار بهترین نسخه برای کمپین شما انتخاب می شود و شما می توانید از این نتایج در کمپین های بعدی خود نیز استفاده کنید.

  1. ایجاد حس عالی و جلوه منحصر به فرد

برای اینکه خلاقانه عمل کنید بهتر است کمپین شما با حس و وجه کلی برندتان همخوانی داشته باشد، اما به گونه ای منحصر به فرد باشد. تا بتواند افراد را تحت تأثیر قرار بدهد. اما گاهی اوقات می توانید کمپینی در اینستاگرام ایجاد کنید که دارای یک ظاهر و حس منحصر به فرد باشد، و برخلاف تبلیغات لازم نیست که با سایر محتوای منتشر شده شما همخوانی داشته باشد.

زمانی که شما به اینگونه عمل می کنید باعث می شود که کمپین شما در اینستاگرام یک کاراکتر خاص پیدا کند. این امر بستگی به شما دارد که زمانی که افراد وارد کمپین شما می شوند با چه محتوای رو به رو شوند، می توانید یک کمپین بامزه و سرگرم کننده داشته باشید یا یک کمپین آرامش بخش یا هیجان انگیز.

  1. برنامه ریزی برای بودجه در نظر گرفته شده

قطعاً زمانی که می خواهید کاری را شروع کنید برای آن یک هزینه کلی در نظر گرفته اید. مهم ترین بخش در استراتژی تبلیغاتی اینستاگرام، قسمت بودجه آن است. بهترین استراتژی تبلیغاتی را برای کمپین خود در اینستاگرام انتخاب کنید و بودجه آن را محاسبه کنید. منظور از هزینه برای ایجاد کمپین همان هزینه تبلیغات و استوری های است که باید به پیج های پربازدید بپردازید تا پست شما را تبلیغ کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .