چگونه یک کمپین بازاریابی موفق دراینستاگرام

مقدمه

چگونه یک کمپین بازاریابی موفق دراینستاگرام ایجاد کنیم با معرفی نرم افزار اینستاگرام به دنیا، بیشتر کسب و کارها برای خود یک منزل جدید یافتند. زیرا به راحتی می توانستند محصولات خود را داخل اینستاگرام تبلیغ کنند. برای موفقیت در کسب و کار باید یک استراتژی تولید محتوا داشته باشید. تمام این موارد به تلاش خود شما بستگی دارد، اما گاهی اوقات شما علاوه بر تلاش خودتان نیاز به کمک های دیگران نیز دارید.

این کمک جانبی همان ایجاد کمپین است. کمپین ها به شما کمک می کند، تا در یک بازه زمانی مشخص به یک هدف خاص برسید. البته بیشتر بودن فالوورهای شما به موفقیت شما کمک می کند.

یکی از کارهای که خیلی به شما کمک می کند، خرید فالوور اینستاگرام است. خرید فالوور می تواند برای شما موفقیت آمیز باشد در صورتی که به درستی انجام شود. قبل از خرید فالوور  باید حتماً در این مورد فکر کرده باشید و تمامی جوانب کار خود را سنجنیده باشید. در این صورت قطعاً موفق خواهید شد. در این مقاله سعی می کنیم در مورد اینکه، چگونه یک کمپین بازاریابی موفق در اینستاگرام ایجاد کنیم، بپردازیم.

چند نوع کمپین بازاریابی اینستاگرام دارید؟

کمپین های بازاریابی اینستاگرام دارای انواع مختلفی هستند، از هر کدام از این کمپین ها می توانید برای به دست آوردن یک هدف خاص استفاده کنید.

۱_کمپین بازایابی به منظور افزایش دیده شدن و آگاهی

هدف از برپایی کمپین ها این است که، شما می خواهید محصولات و یا خدمات خود را بیشتر در دید عموم مردم قرار دهید. برای شرکت های که تازه شروع به فعالیت کرده اند، این کمپین ها می تواند به بیشتر دیده شدن محصولات، ویژگی های خاص و استثنائی این برندها کمک کند.

در واقع اینستاگرام به عنوان یک نرم افزار که بیشترین میزان دانلود و کاربر را دارد، به مکانی برای بهتر دیده شدن محصولات و ویژگی های برند شما تبدیل شده است. هر کاربر فعال در اینستاگرام حداقل یک کمپین تبلیغاتی را دنبال می کند. اکثر کاربران بعد از دیدن فعالیت کمپین شما قطعاً به بازدید از وب سایت شما ترغیب می شوند. برای کمپین بازایابی به منظور افزایش دیده شدن و آگاهی، اینستاگرام بهترین نرم افزار است.

۲_کمپین های بازایابی به منظور ایجاد انگیزه

بسیاری از کاربران اینستاگرام را نسل جوان تشکیل می دهد. این کاربران علاوه بر فروش محصولات یک شرکت، به اقدامات آن نیز توجه دارند. در واقع کاربران نسل جوان اینستاگرام بر روی اخلاقیات و مسئولیت پذیری اجتماعی برندها، حساسیت ویژه ای دارند. با برگزاری کمپین های بازاریابی به منظور ایجاد انگیزه، صاحبان کسب و کارها باید ارزش برندشان را نشان دهند.

به عنوان مثال می توانید با سازمان های خیریه همکاری کنید و یک کمپین تشکیل بدهید. این کمپین ها با ایجاد انگیزه و ترغیب افرادی که با شما عقاید مشترکی دارند، در این افراد حس وفا داری و اعتماد به برند شما را افزایش می دهند و تمایل افراد برای دنبال کردن شما افزایش پیدا خواهد کرد.

۳_کمپین بازاریابی به منظور فروش و یا تبلیغ کالا

یکی از پرکاربردترین تاکتیک های که توسط برندها انجام می شود، فروش محصولات از طریق تبلیغات در اینستاگرام است. احتمال خرید کاربران بعد از بازدید از تبلیغاتی مانند دادن پاداش به کاربران فعال و تشویق افراد به بازدید از اکانت برنده به منظور مشاهده کدهای تخفیف و حراجی ها، بسیار بیشتر خواهد شد.

۴_برگزاری کمپین بازاریابی با اجرای مسابقه در اینستاگرام

یکی از اثر بخش ترین و مفیدترین کارها در اینستاگرام، اجرای مسابقه است. این کار قدرت زیادی در جذب کاربران و فعالیت بیشتر آنها دارد. اینکه هدف از برگزاری کمپینتان چه بوده است، می توانید براساس آن قوانین گوناگونی را وضع کنید. به عنوان مثال می توانید از فالوورهای خود بخواهید در زیر پست شما دوستان خود را تگ کنند، یا اینکه یکی از پست های شما را استوری کنند. با استفاده از این روش می توانید فالوورهای بیشتری جذب کنید. با استفاده روش اجرای مسابقه شما از خرید فالوور اینستاگرام بی نیاز می شوید.

۵_برگزاری کمپین تبلیغاتی به منظور عرضه محصولات جدید

زمانی که می خواهید یک محصول جدید را به مردم معرفی کنید، می توانید با راه اندازی یک کمپین ویژه، محصول خود را به همه ی مردم معرفی کنید. این کار باعث افزایش اشتیاق افراد نسبت به محصول جدید شما می شود. همچنین میزان برتری و ویژگی محصول جدید را به نمایش می گذارید.

۶_کمپین های بازاریابی به منظور تشویق کاربران برای تولید محتوا

به این نوع کمپین، به طور مختصر UGC می گویند و به منظور تشویق کاربران به استفاده از هشتگ ها خاصی که با محصولات شما در ارتباط است، برگزار می شود. این کمپین ها علاوه بر افزایش میزان آگاهی افراد نسبت به برند شما، بلکه محتوای را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید بعداً از آن استفاده کنید. دلیل اصلی شرکت افراد در این کمپین ها این است که، احتمال می دهند شاید آنها برنده شده و مطالبشان توسط صفحه برند به نمایش گذاشته شود.

گاهی اوقات برای اینکه خلاقیتی انجام داده باشید می توانید برخی از المان های این کمپین ها را با هم ترکیب کنید. به عنوان مثال کمپین مسابقه ای را با کمپین تولید محتوا ترکیب کنید. مثلاً می توانید از افراد بخواهید تا در مورد محصول شما یک محتوا تولید کنند و آن را به صورت استوری در صفحه خود به نمایش بگذارند. این روش برای شما بسیار مؤثر خواهد بود.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم در مورد اینکه چگونه یک کمپین بازاریابی موفق دراینستاگرام ایجاد کنیم، صحبت کنیم. درست است که خرید فالوور در اینستاگرام یک روش سریع برای رسیدن به تعداد فالوور دلخواه است. اما اگر شما فالوورهای خود را به صورت هدفمند و با هدف مشخص به دست آورده باشید، قطعاً تأثیر بیشتری در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .