چگونگی داشتن یک پیچ پرفالوور اینستاگرام

مقدمه-چگونگی داشتن یک پیچ پرفالوور اینستاگرام اینستاگرام و تلگرام دو تا از موفق ترین نرم افزارها در کشور ما هستند. با فیلتر شدن تلگرام باز هم از میزان محبوبیت آن کاسته نشد. شاید یکی از دلایل محبوبیت زیاد اینستاگرام در بین مردم فیلتر نبودن آن باشد. رتبه اول محبوبیت برای نرم افزار اینستاگرام است. دلیل آن محیط بازتری است که این نرم افزار دارد. افراد به راحتی می توانند در آن جستجو کنند و پیج محبوب خود را پیدا کنند.

ولی تلگرام به این صورت نیست محیط آن نسبت به اینستاگرام بسته تر است. بنابراین برای پیدا کردن کانال دلخواه خود با کمی سختی روبه رو هستند.

چگونگی داشتن یک پیچ پرفالوور اینستاگرام

اینستاگرام دارای فضای راحت تری نسبت به تلگرام است. برای همین تمامی صاحبان کسب و کار اقدام به ایجاد یک پیج در داخل اینستاگرام کرده اند.

سایت ها از این بازار داغ اینستاگرام استفاده کرده و اقدام به فروش فالوور اینستاگرام می کنند. صاحبان شرکت ها برای جلب اعتماد افراد بیشتر، اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنند.

اما شما می توانید بدون خرید فالوور اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام واقعی و خرید فالوور اینستاگرام ایرانی نیز یک پیچ موفق داشته باشید. همچنین لازم نیست برای افزایش فالوور خود اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید.

در این قسمت در مورد چگونگی داشتن یک پیچ پرفالوور اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

  1. میزان پست های در داخل پیج خود را افزایش بدهید.

یکی از ویژگی ها و قابلیت های اینستاگرام این است که شما می توانید تعداد پست های منتشر شده خود را بدانید. زمانی که صفحه خود را افتتاح کردید ابتدا تعداد زیادی پست به اشتراک بگذارید. حتماً حواستان باشد که از عکس و ویدئوهای با کیفیت بالا استفاده کنید.

یکی از مواردی که فالوورها در زمان ورود به صفحه شما چک می کنند تعداد پست های شما است. بنابراین هرچه سریع تر تعداد پست های خود را افزایش بدهید.

  1. معرفی کردن پیج خود به سایرین از طریق هشتگ و …

بعد از اینکه اقدامات اولیه را انجام دادید باید قدم دوم را بردارید. بهترین کار استفاده از هشتگ است. این کار باعث می شود فالوورهای جدیدی پیدا کنید. شاید اول مجبور باشید از تعداد هشتگ بیشتری استفاده کنید. اما به مرور زمان می توانید از تعداد هشتگ های کمتری استفاده کنید. زمانی که به اندازه کافی فالوور داشتید می توانید تعداد هشتگ کمی استفاده کیند.

  1. استفاده از نمایه اختصاصی و مناسب

برای اینکه بتوانید خود را در ذهن فالوورها ماندگار کنید باید از یک آرم اختصاصی که مختص کسب و کار شما است استفاده کنید. این کار باعث می شود فالوورها به محض دیدن آرم به یاد شما بیفتند.

همچنین برای پست های خود کپشن و عکس منحصر به فرد و خاص استفاده کنید. باید به گونه ای رفتار کنید تا سبک خاص شما در ذهن فالوورها ماندگار شود. با این کار کاربان به محض دیدن پست، می دانند که شما این پست را به اشتراک گذاشته اید.

از هشتگ ها مربوط با مطالب خود استفاده کنید. از نوشتن و به اشتراک گذاشتن پست های تکراری جداً خودداری کنید. این کار باعث می شود اعتماد فالوورهایتان نسبت به شما کم شود.

  1. برای بیشتر دیده شدن از تبلیغ کردن کمک بگیرید

برای تبلیغ کردن در اینستاگرام مجبور هستید هزینه کنید. راه های مختلفی برای تبلیغ کردن اینستاگرام وجود دارد.

روش های تبلیغ در اینستاگرام

در ادامه به بررسی روش های تبلیغ در اینستاگرام می پردازیم.

  • ابتدا به صفحاتی که تعدا لایک و کامنت آنها بسیار بالا مراجعه کنید. می توانید در زیر پست ها کامنت قرار بدهید و کسب و کارتان را تبلیغ کنید. با این کار شاید بتوانید در زمان کمی به جواب دلخواه خود برسید. همچنین می توانید فالوور فیک خریداری کنید. اما این روش ممکن است به اعتبار صفحه شما صدمه بزند. زیرا فالوورهای فعال در صفحه می توانند فرق بین فالوور واقعی و فیک را تشخیص بدهند.
  • از اینفلوئنسر برای تبلیغ پیج خود کمک بگیرید. شما می توانید از افراد معروف در اینستاگرام بخواهید تا پیج شما را تبلیغ کنند. این افراد با دریافت هزینه ای اقدام به تبلیغ پیج شما خواهند کرد.
  • تبلیغ در پیج های پربازدید نیز می تواند کمک کند. بسیاری از افراد از این روش برای افزایش فالوور خود استفاده می کنند. هزینه ای که در این روش پرداخت می کنید از روش قبلی کمتر است.

نتیجه گیری

زمانی که وارد فضای اینستاگرام می شوید با تعداد زیادی صفحه مواجه می شوید. صاحبان کسب و کار برای بدست آوردن فالوور و ارتقای پیج خود در این نرم افزار همواره در حال رقابت هستند. روش های گوناگونی را برای افزایش فالوور استفاده می کنند.

به عنوان مثال اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنند. اینکه این روش مناسب است یا خیر در این مقاله گنجانده نمی شود. تمامی روش های افزایش فالوور دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. اینکه چه کسی برنده است زمان مشخص می کند. در واقع می توان گفت فردی برنده می شود که بتواند اعتماد سایرین را به خود جلب کند و در ذهن کاربران ماندگار شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *