کسب فالوورهای واقعی اینستاگرام

مقدمه-کسب فالوورهای واقعی اینستاگرام اینستاگرام به سرعت توانست جای خود را در بین مردم پیدا کند. این برنامه به عنوان یک برنامه سرگرم کننده برای کلیه سنین در نظر گرفت شد. همچنین به یک ابزار جدی برای بازاریابی، فروش محصول، ایجاد مخاطب برای افراد و برندها تبدیل شد.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین سایت های شبکه های اجتماعی کره زمین با بیش از ۲۰۰ میلیون فعال است. مخاطبان این شبکه ماهانه ۶۰ میلیون تصویر و ۱٫۶ میلیارد لایک در روز به اشتراک می گذارند.

فقط چقدر عالی است؟ نرخ تعامل برای مارک ها در اکثر شبکه های اجتماعی کمتر از ۰٫۱٪ است. اما میانگین نرخ تعامل اینستاگرام برای مارک ها در سال ۲۰۱۴، بر طبق مطالعه فارستر ۵۸ برابر بیشتر از فیس بوک بود.

مطمئناً تعامل ۵۸ برابر بیشتر اینستاگرام نسبت به فیس بوک  بسیار عالی به نظر می رسد. اما شما می توانید خیلی بهتر از این کار را در اینستاگرام انجام دهید.

هشت راه برای کسب فالوورهای واقعی اینستاگرام

هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد، امکان موفقیت شما در کسب و کار نیز بیشتراست. بنابراین می توانید با خرید فالوور اینستاگرام فالوورهای پیج خود را افزایش دهید. البته همیشه خرید فالوور اینستاگرام به کسب و کار شما کمک نمی کند.

در این مقاله به شما کمک می کنیم بدون خرید فالوور واقعی اینستاگرام، بتوانید به راحتی به کسب فالوورهای واقعی اینستاگرام بپردازید.

  1. هشتگ اختصاصی خود را داشته باشید.

خوب است که شما یک هشتگ  را برای شرکت خود ایجاد کنید. همچنین مطمئن شوید که این هشتگ در پروفایل شما باشد. هر پستی که به اشتراک می گذارید باید از هشتگ اختصاصی خود استفاده کنید. در این هشتگ از علائم موجود در فروشگاه خود استفاده کنید.

اگر در رادیو و تلویزیون هستید، باید افراد را به سمت استفاده از هشتگ راهنمایی کنید. اطمینان داشته باشید که این هشتگ در تمامی پروفایل های اجتماعی، در وب سایت و کمپین آنلاین قابل مشاهده باشد.

  1. با هشتگ خلاقیت کسب کنید.

منظور از خلاقیت در هشتگ این است که هشتگ های مختلف را با هم مخلوط کنید. هشتگ مورد استفاده برای معرفی محصول شما باید فراتر از هشتگ های معمولی باشد. هشتگ استفاده شده برای برند شما باید بتواند به طور کوتاه برند شما را تعریف کند.

  1. در گفتگوهای پر بازیدید شرکت کنید.

برای هر پست، از ترکیبی از هشتگ های موضوعی مرتبط مانند # یک شرکت نجاری و همچنین هشتگ های فوق العاده محبوب، هر جا که بخواهید استفاده کنید.در واقع این روش یک از بهترین راهها برای کسب فالوورهای واقعی اینستاگرام است.

هشتگ های واقعاً خاص از کلمات کلیدی بلند هستند. به این دلیل که قصد دارید که برند خود را بهتر نشان دهید. این کار به شما در یافتن افراد مناسب کمک می کنند. هشتگ های دارای روند جهانی مانند #instagood ، #tbt ، #photooftheday یا حتی ساده و # سرگرم کننده شما را در مقابل تعداد بیشتری از افراد قرار می دهد.

  1. حداکثر استفاده از آدرس URL را انجام دهید.

برای اینکه وب سایت شما تعداد بازدید بیشتری داشته باشد. می توانید در قسمت بیوگرافی اینستاگرام خود آدرس وب سایت خود را قرار دهید. با این کار افرادی که به صفحه اینستاگرام شما وارد می شوند به راحتی می توانند وارد وب سایت شما شوند.

  1. برای عکسهای خود یک شرح کامل قرار دهید.

یک تصویر به ارزش هزار کلمه است. شما باید بتوانید برای پست های خود یک شرح کامل بنویسید. همچنین انتخاب عکس مناسب به بیشتر دیده شدن پست های شما کمک می کند. نشنال جئوگرافیک در استفاده از شرح کامل موضوع در کنار عکس های اینستاگرام خود برای ایجاد تعامل و اشتراک گذاری خارق العاده است.

برای اینکه بتوانید در کار خود موفق شوید باید بتوانید سبک خاص خود را پیدا کنید. به مرور زمان کم کم شما می توانید مخاطبان خاص خود را پیدا کنید.

  1. همه را در صفحه اینستاگرام تحت تأثیر بگذارید.

از پروفایل های شخصی که شما آنها را به عنوان یک شخصیت تأثیرگذار در فضای مجازی می شناسید بازدید کنید. از “روشن کردن اعلان های ارسال” استفاده کنید تا زمانی که محتوای جدید به اشتراک گذاشته شد به شما اطلاع داده شود. بنابراین می توانید به  راحتی با افرادی که شما را دنبال کرده و پست هایتان را لایک می کنند تعامل داشته باشید. شما به راحتی می توانید با تحت تأثیر قرار دادند افراد به راحتی به کسب فالوورهای واقعی اینستاگرام بپردازید.

  1. عکسهای که دارای برچسب ناخواسته هستند از صفحه اینستاگرام خود حذف کنید.

یکی از بهترین ویژگی های تولید شده توسط کاربر در مورد شما یا مارک تجاری شما، را در پروفایل اینستاگرام خود داشته باشید. شما نمی توانید با انتخاب “ویرایش برچسب ها” عکس های برچسب خورده را به طور کامل از سایت حذف کنید. برای حذف کردن بعضی از برچسب های ناخواسته می توانید  “پنهان کردن از نمایه” را انتخاب کنید.

  1. سبک اینستاگرام مخصوص خود را داشته باشید و آن را توسعه دهید.

یکی از ویژگی های که بسیاری از برندهای بزرگ دنیا از آن استفاده می کنند. داشتن یک سبک خاص و بخصوص برای برند خود است. برند نوشیدنی هندی Frooti از چنین سبکی برای معرفی محصولات خود استفاده کرده است. هر بار که کاربر یک پست Frooti را در صفحه اینستاگرام خود پیدا می کند ، فوراً می تواند تشخیص بدهد که این پست جدید Frooti است.

نتیجه گیری

اینستاگرام، مانند سایر شبکه های اجتماعی، یک شبکه اجتماعی برای گفتگو است. آیا می خواهید افراد زیادی پست شما را ببینند؟ اگر نمی دانید که این کار را چگونه انجام دهید، بهتر است همین الان  شروع کنید و آن  را بفهمید. به مردم اجازه دهید دقیقاً بدانند که چه چیزی از آنها انتظار دارید. این انتظار خود را پست های خود به آن ها بفهمانید.

تمامی مراحل بالا به شما کمک می کند بدون خرید فالوور اینستاگرام، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. در این مقاله سعی کردیم به  شما راه کارهای کسب خرید فالوورهای واقعی اینستاگرام ارزان را آموزش دهیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .